جاباما
۶۱۳۰۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاکید مشاور رهبر انقلاب بر آمادگی نیروهای مسلح

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح ایجاد امنیت پایدار را از وظایف نیروی انتظامی عنوان و تاکید کرد: نیروی انتظامی باید خود را به روز کرده و نباید دچار روزمرگی شود.

ایسنا نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح ایجاد امنیت پایدار را از وظایف نیروی انتظامی عنوان و تاکید کرد: نیروی انتظامی باید خود را به روز کرده و نباید دچار روزمرگی شود.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در دیدار با کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی را نیرویی سربلند، سرافراز، مقتدر، مومن، هوشمند، کارآمد، مردم دار و مردم یار دانست.

وی به فعالیت دشوار انتظامی استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: فرماندهی ماموریت‌های انتظامی و مرزبانی با توجه به گستردگی جغرافیایی استان، وجود ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشوری ناامن و همچنین وجود تنوع طوایف و قومیت‌ها بسیار دشوار است.

صفوی ادامه داد: مدیریت امنیتی سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار از ماموریت های اصلی شماست، لذا باید وظایف قانونی خود را به خوبی بشناسید.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان باید با اشراف اطلاعاتی نسبت به تهدیدات استان، آینده نگری را تقویت کرده و به تکنولوژی های روز مجهز شود.

صفوی با بیان اینکه حوادث در ایران از نوع "غیرمترقبه" است، گفت: بنابراین آمادگی عملیاتی در نیروهای مسلح پس از اشراف اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی برای ضربه به دشمن نیازمند شجاعت و دقت هستند، اظهار کرد: پیشگیری به موقع و قبل از وقوع و شناسایی آسیب‌های اجتماعی منجر به ناامنی از دیگر شاخص‌های مهم در انجام موفقیت آمیز ماموریت‌های پلیسی است.

صفوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس کشور ما در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نباید دچار روزمرگی شود، گفت: این نیرو باید همواره به دنبال دستیابی به فناوری های نوین و ارتقای سطح آموزش باشد.

صفوی افزود: همچنین نیروی انتظامی نسبت به مجرمان و متخلفان باید با صلابت و قدرت اقدام کرده و ارتباط مستقیم با بدنه جامعه را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج