۶۱۳۴۲۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بابک والی به «راهمرد» پیوست

با حضور بابک والی و علاءالدین قاسمی فهرست بازیگران نمایش «راهمرد» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری تکمیل شد.

بانی فیلم: با حضور بابک والی و علاءالدین قاسمی فهرست بازیگران نمایش «راهمرد» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری تکمیل شد.
بابک والی به «راهمرد» پیوست
تئاتر پس از حضور علاءالدین قاسمی تعزیه‌خوان پیشکسوت که چندی پیش به جمع گروه نمایش «راهمرد» پیوسته بود با اضافه شدن بابک والی، فهرست بازیگران نمایش «راهمرد» حامد هوشیاری تکمیل شد و به‌زودی در پلاتو اجرا تئاترشهر به صحنه خواهد رفت.
در «راهمرد» هادی، از شخصیت‌های محوری داستان نمایش است. وی فرزند یک خانواده تعزیه‌خوان قدیمی است که برادرش در قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به شهادت رسیده است. در این نمایش هادی با بیماری لاعلاج دخترش روبه‌روست به همین خاطر با خود عهد می‌بندد که تا زمان بهبودی فرزندش خادم خاندان اهل‌بیت باشد.
در این نمایش شخصیت اصلی یعنی هادی الگوی ذهنی خود را تحت تأثیر شخصیت دیگر نمایش یعنی معین البکاء دنبال می‌کند؛ زیرا کشمکش‌های درونی و فکری هادی برای بهبود یا از دست رفتن دخترش در تمام نمایش با او همراه است لذا مخاطب نیز همواره در حال گره‌گشایی از معمای رفتن یا بازگشتن این دختربچه به زندگی است.
علاءالدین قاسمی که بازیگر نمایش «راهمرد» است یکی از اعضای انجمن تعزیه‌خوانی ایران است که در نقاط مختلف داخلی و خارجی اجرای مراسم تعزیه‌خوانی داشته است. وی که دارای نشان درجه یک هنری است، همچنین در سریال «شب دهم» حسن فتحی به ایفای نقش پرداخته است. بابک والی، نیز که از دیگر بازیگران این اثر نمایشی است، دارای نشان درجه دوهنری است که در سال ۱۳۶۴ به عنوان بهترین بازیگر در پنجمین جشنواره سراسری سنتی و مذهبی ایران شناخته شد.
شایان ذکر است، حامدهوشیاری طراح، نویسنده و کارگردان عرصه نمایش، عضو انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است که سال ۱۳۹۵ با نمایش "آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا " در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفت که از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان کارگردان نسل نو تئاتر دینی مورد تقدیر قرار گرفت.
از دیگر نمایش‌های این هنرمند می‌توان به "یک از ۱۷۵" در سال ۱۳۹۴ که اولین نمایش صحنه‌ای با موضوع شهدای غواص عملیات کربلای چهار بود و در تالار محراب به روی صحنه رفت اشاره کرد. نمایش "سحرگاه سوم " در سال ۱۳۹۳ با مضمونی دینی و موضوع امام زمان (عج) که در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت، نیز از دیگر کارهای این کارگردان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج