۶۱۳۴۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید معرفی شد

آمازون کیندل اوسیس جدید (Amazon Kindle Oasis New) معرفی شد. این کتاب خوان دیجیتالی اینک ضد آب است، نمایشگر‌آن بزرگ‌تر شده و از هدفون بیسیم پشتیبانی می‌کند.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: آمازون کیندل اوسیس جدید (Amazon Kindle Oasis New) معرفی شد. این کتاب خوان دیجیتالی اینک ضد آب است، نمایشگر‌آن بزرگ‌تر شده و از هدفون بیسیم پشتیبانی می‌کند.
کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید معرفی شد

کمپانی آمازون به صورت محدود، از دومین نسل از کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس پرده برداری کرد که اینک به دیوایسی باکیفیت و جذاب تبدیل شده است. این محصول هم اکنون در برابر نفوذ آب مقاوم است و برای زنده نگه داشتن نامش، از نمایشگر بزرگ‌تری بهره‌مند شده است.
این مدل جدید اینک صاحب یک نمایشگر ۷ اینچی (به جای ۶ اینچی) شده است، اما تراکم پیکسلی آن همچنان ۳۰۰ppi‌ باقیمانده است. در این جا سه برابر ال ای دی بیشتری برای روشن کردن صفحه نسبت به کاغذ سفید وجود دارد که می‌تواند صفحه را بسیار روشن‌تر کند. همچنین تعداد ال ای دی‌ها نسبت به نسل نخست اوسیس از ۱۰ به ۱۲ رسیده است.

کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید معرفی شد

قاب پشتی از جنس آلومینیوم است و یک سطح لمسی نرم پلاستیکی در قسمت جلویی نسل دوم کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس به کار رفته است که می‌تواند باعث شود این محصول در عمق ۲ متری آب به مدت ۱ ساعت دوام بیاورد. نه تنها این محصول ضد نفوذ تصادفی آب است، بلکه آمازون آن را در حمام داغ و حمام کف نیز آزموده که سربلند به بیرون آمده است. آمازون همچنین موفق شده ظرفیت باتری این کتاب خوان دیجیتالی را بدون نیاز به بیشتر شدن ضخامت ۳.۴ میلی‌تری، افزایش ببخشد. شما هنوز هم می‌توانید از یک محافظ برای نمایشگر دستگاه استفاده کرده و همچنین یک پایه جداگانه را نیز به آن متصل کنید.

کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید معرفی شد

خبرهای بیشتری برای شما داریم؛ قابلیت صوتی نیز اینک به کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید اضافه شده است. البته آمازون از هیچ اسپیکر یا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بر روی اوسیس جدید استفاده نکرده است، اما شما اینک می‌توانید به لطف بلوتوث هدفون‌ها و بلندگوهای بیسیم را به کیندل خود متصل کنید.
در انتها، لازم به ذکر است که ظرفیت داخلی این کتاب خوان نیز با ۸ گیگابایت، نسبت به نسل پیشین خود افزایش پیدا کرده است. البته در اینجا یک نسخه ۳۲ گیگابایتی نیز وجود دارد که اگر اهل گوش دادن به کتاب‌های صوتی و یا رمان‌های مصور هستید گزینه‌ی بهتری برای خریداری است.
قیمت آمازون کیندل اوسیس جدید

تمامی این امکانات جذاب به کنار، آمازون قیمت محصول جدید خود را نیز نسبت به نسل پیشین آن از 290 دلار به 250 دلار رسانده است و برای خرید نسخه 32 گیگابایتی آن نیز باید 50 دلار اضافه‌تر را بپردازید. فروش آمازون کیندل جدید و ضد آب از 31 اکتبر (9 آبان) آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج