۶۱۴۶۷۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ابراهیمی نژاد :

آمریکا نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت گفت: آمریکا اگر همه کره زمین را به خاطر قدرت نظامی و اقتصادی‌‌اش با خود همراه کند، باز هم نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد زیرا انقلاب ما، از نهضت عاشورا درس گرفته است.

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان علم و صنعت ایران امروز، ( شنبه بیست و دوم مهرماه ۱۳۹۶) در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور امریکا، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بنابراین گزارش در این تجمع اعتراضی که به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و بعد از اقامه نماز عصر در مقبره الشهدای دانشگاه برگزار شد، راهپیمایان شعارهای «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند و مواضع ضد ایرانی ترامپ را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت در این مراسم با تاکید بر این که علت مخالفت چهل ساله امریکا با جمهوری اسلامی ایران نه سلاح هسته‌ای است و نه پرتاب موشک‌های ما، گفت: جمهوری اسلامی، یک ایدئولوژی و تفکر دارد که این اندیشه در قالب زیاده خواهی‌ها و توسعه طلبی‌های امریکا و صهیونیست، ایستادگی کرده و این برای آنها، خطر اصلی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تصریح به ایجاد داعش توسط امریکا، به حمایت ایران از عراق و سوریه و یمن اشاره کرد و افزود: ورود هوشمندانه و برنامه ریزی شده ایران به مقابله با تکفیری‌ها، سیاست‌های امریکا در منطقه را به گِل نشاند و اگر ایران نبود در این کشورها و منطقه، اتفاق دیگری می فتاد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد همچنین هماهنگی روسیه با سیاست های کشورمان در منطقه را نمایانگر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مواضع رهبری در قبال مذاکره ایران و موضوع برجام، بر غیر قابل اعتماد بودن امریکا و عهدشکنی‌های آن تاکید کرد و مطرح کردن عنوان جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس توسط رییس جمهور امریکا را نشانه نقشه استعمار برای اجماع حکام مرتجع علیه ایران، ایران هراسی و راه اندازی جنگ عرب و عجم توصیف کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد گفت: به همه مسئولان امریکا اعلام می‌کنیم اگر همه کره زمین را به خاطر قدرت نظامی و اقتصادی‌تان با خود همراه کنید، باز هم نمی‌توانید ملت ایران را به زانو درآورید چرا که انقلاب ما، از نهضت عاشورا درسهای مهمی فرا گرفته و عزت امروز ما را ابا عبدالله الحسین (ع) در گودال قتلگاه رقم زده است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه جدی به فرمایش رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی برای برون رفت از معضلات، تصریح کرد: ما از خط نورانی امام (ره) و آرمانهای تابناک شهیدان، قدمی عقب نخواهیم نشست و مطمئنیم این انقلاب را به دست صاحبش، حضرت موعود (عج) خواهیم رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسه دیگه حال اونا یه چیزی گفتن..از دیشب مسعولان ول نمیکنن..لازم نیس اینهمه جواب

    • بدون نام

      وقت بروز مشکلات، ملت ایران هستیم. در سایر موارد مردم با مشکلات بسیار دست به گریبان هستند.

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا و هر کسی که دشمن خدا و دین خداست

    • بدون نام

      بله شما درست میفرمایین!!!!!

    • بدون نام

      شتردرخواب بیند دانه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه انشاالله بحول و قوه الهی و عنایات خاصه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف در رسیدن به اهدافشون ناکام خواهند شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج