اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۵۸۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یادداشت ضد ایرانی دیپلمات صهیونیست

سفیر رژیم اسرائیل در آمریکا در یادداشتی برجام را توافقی مهم اما دارای نقاط مبهم برشمرد.

خبرگزاری فارس: «دنی دینان» سفیر رژیم اسرائیل در آمریکا در یادداشتی که در وبگاه نشریه «فارن پالیسی» منتشر شده، ضمن تهمت زنی‌های مجدد علیه ایران، توافق هسته‌ای را موضوعی مهم که بخش‌هایی از آن هنوز نامعین و مبهم باقی مانده است برشمرد.


در بخشی از این یادداشت آمده است: «با وجود امضای برجام، ایران جدی‌ترین تهدید علیه صلح و امنیت اگر نه برای جهان اما برای خاورمیانه باقی مانده است. با توجه به اینکه جامعه جهانی اکنون به‌حق توجه خود را به ایران معطوف کرده، این برهه زمانی برای تمرکز نه تنها در پیروی ایران از توافق بلکه مجموعه بیشماری از تهدیدهای این کشور است.»

سفیر رژیم اسرائیل در آمریکا در ادامه نوشت:« جامعه بین‌الملل باید به شدت با اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد کسانی که نافرمانی می‌کنند را تنبیه کنند.»

سفیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «برنامه موشکی ایران احتمالا حتی خطرناک‌تر از حمایت‌های این کشور از گروه‌های تروریستی است».

«بر اساس برخی برآوردها، از ژوئیه ۲۰۱۵ زمانی که توافق هسته‌ای رخ داد، ایران بیش از دوازده موشک بالستیک آزمایش کرده است. به باور کارشناسان بسیاری از این جنگ افزارها قادر به رسیدن به اسرائیل و فراتر از آن هستند و به وضوح ماهیت دفاعی ندارند.»

دنی دینان با پرداختن به اوضاع سوریه ، پیروزی‌های صورت گرفته بر داعش و حضور ایران در منطقه با پرداختن مجدد به موضوع موشکی نوشت: «اظهارات ایران در مورد این موضوع واضح است به طوری‌که "حسن روحانی" رئیس جمهور این کشور تنها چند هفته پیش اعلام کرد که ما توانایی‌های موشکی خود را تقویت خواهیم کرد.»

«سید عبدالرحیم موسوی»، رئیس ستاد نیروهای مسلح ایران نیز با تهدید اسرائیل گفت که نیروهای این کشور با سرعت رعد و برق و تل آویو و حیفا را به گرد و غبار تبدیل می‌کنند.»

سفیر رژیم اسرائیل در آمریکا در خاتمه نوشت: «برجام توافق مضری است که تمام جامعه بین الملل را به خطر انداخته است. در حالی که هواداران این توافق در پی متقاعد کردن دیگران درباره مزایای این توافق هستند، باید نشان دهند که ایران در صورت نافرمانی در چارچوب تحریم‌های بین‌المللی پاسخگو باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج