۶۱۵۹۰۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر کشور: ترامپ قصد داشت بین ایران و دنیا فاصله بیندازد

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار باید در جذب نیرو دو ویژگی اعتدال و قبول داشتن برنامه‌های دولت را مدنظر قرار دهد، تاکید کرد: باید بر اساس شایسته‌سالاری و تأکیداتی که رئیس جمهور داشته‌اند در عرصه مدیریتی از جوانان استفاده کنیم.

خبرگزاری ایلنا: عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید گلستان گفت: عملکرد استانداران را در دولت یازدهم باید تنها در این بازه زمانی و در شرایطی که وجود داشت مقایسه کنیم زیرا دولت یازدهم زمانی بر سرکار آمد که با تورم ۴۰ درصدی و رکود منفی ۵.۸ درصدی، واگرایی سیاسی، تهدیدات و تحریم‌های بسیار شدیدی که آثار آن بیشتر در انتهای دولت قبل به اوج رسیده بود به دولت یازدهم به ارث رسید و در مجموع شرایط نامطلوبی بود.

وی افزود: با اراده مردم و مشارکت‌شان در قالب رأی در انتخابات و انتخاب روحانی و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب توانستیم این شرایط سخت را پشت‌سر بگذاریم.

وزیر کشور با بیان اینکه برجام موضوع بسیار مهمی بر عرصه سیاست خارجی کشور بود، اظهار داشت: تمام دنیا بر سر ایران‌‌هراسی، انزوا، تحریم و فشار به ایران به اجماع رسیده بودند که توانستیم با حل مسأله هسته‌ای و برجام این موارد را به حداقل برسانیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه اراده اول دولت رد تهدیدات و ایجاد شرایط بهتر در عرصه بین‌الملل بود، تصریح کرد: با کمک مردم، هدایت‌های رهبری، تدابیر آقای روحانی و تلاش وزارت امور خارجه معضل بزرگی را در عرصه بین‌الملل از جلوی پای کشور برداشتیم.

وی با بیان اینکه دولت در سخت‌ترین شرایط کشور را اداره کرد، خاطرنشان کرد: اخیراً نیز دولت ‌آمریکا هوس دیگری بر سر دارد و اقدامات آنها ناشی از ضعف‌شان است و ادبیات ترامپ ناشی از ضعف اوست، او اتهاماتی به کشور ما زد و مباحثی را مطرح کرد که همه آن مطالب در رفتار آمریکایی‌ها متجلی است در حالی که ما طلبکار هستیم.

وزیر کشور با اشاره به مسائل منطقه‌ نیز ابراز داشت: آمریکایی‌ها بودند که طالبان، القاعده و داعش را به وجود آوردند و آنها از طریق در اختیار قرار دادن سلاح پشتیبانی تجهیزاتی و همچنین پشتیبانی سیاسی کردند و می‌کنند و آنها باید پاسخگوی این اقداماتشان باشند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی قصد داشت بین ایران و دنیا فاصله بیندازد اما کشورهای قدرتمند دنیا و اروپایی‌ها بلافاصله بعد از آن سخنان اعلام کردند که ایران در مسیر صحیحی قرار دارد.

وی ادامه داد: آنها در آن سخنانشان قصد داشتند که بین مردم و حکومت فاصله بیندازند اما یکپارچگی بین مردم و مسئولان نشان داد که این فریب‌ها عملی نیست، آنها (آمریکا) نیز به سپاه اتهاماتی وارد کردند در حالی که خودشان حامی و ناجی گروه‌های تروریستی هستند.

وزیر کشور تأکید کرد: قدرت دفاعی هر کشور بر اساس دکترین خود آن کشور است و به کسی مربوط نیست و تا جایی که قوانین و شرع اجازه دهد قدرتمان را توسعه می‌‌دهیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه پاشنه آشیل کشور موضوع توسعه است، عنوان کرد: توسعه از منظر دولت همه‌جانبه است اما در شرایط کنونی محور اصلی توسعه اقتصاد مقاومتی است و استاندار باید تمامی ظرفیت‌های استان را در جهت جذب سرمایه خارجی، بخش خصوصی، منابع بانک و... در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصاد استان بسیج کرده و به کار بگیرد.

وی ادامه داد: داشتن اعتدال و قبول داشتن برنامه‌های دولت شرط پذیرش مسئولیت است.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه استاندار باید در جذب نیرو دو ویژگی اعتدال و قبول داشتن برنامه‌های دولت را مدنظر قرار دهد، یادآور شد: باید بر اساس شایسته‌سالاری و تأکیداتی که رئیس جمهور داشته‌اند در عرصه مدیریتی از جوانان استفاده کنیم.

رحمانی فضلی در پایان بیان کرد: باید کارهای استان را با همکاری و هماهنگی پیش ببریم و استاندار باید محور این هماهنگی‌ها باشد. همچنین استاندار باید قدرت تعامل داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مال باخته

      سرمایه های مردم را از شرکتها وموسسات بگیرید بدهین به باج خورها دل خوشین که حمایت شدین لعنت خدا بر شماها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج