۶۱۷۲۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حداد عادل: برخی خود را به نفهمی می‌زنند

حداد عادل با تأکید بر این‌که «شهدای مدافع حرم مظهر بصیرت هستند»، گفت: مدافعان حرم از ارزش‌های الهی و انسانی دفاع می‌کنند.

ایسنا نوشت: حداد عادل با تأکید بر این‌که «شهدای مدافع حرم مظهر بصیرت هستند»، گفت: مدافعان حرم از ارزش‌های الهی و انسانی دفاع می‌کنند.

غلامعلی حدادعادل در آئین اختتامیه دومین جشنواره ادبی حبیب حرم در همدان، با بیان این‌که «مدافع حرم، مدافع توحید و خداپرستی بوده و آرمانش مبارزه با ظلم، ارزش‌های حسینی، عاشورایی و زینبی است»، تصریح کرد: مدافع حرم بودن تجزیه و تحلیل زیادی می‌خواهد؛ چرا که این افراد مجبور نیستند به سوریه بروند و اصلا سوریه وطن آن‌ها نیست اما از کدام آرمان دفاع می‌کنند که همه چیز را رها کرده و به سوریه می‌روند؟

اهم اظهارات حدادعادل به شرح زیر است:

*برخی کوتاه نظر هستند و خود را به نفهمی می‌زنند که می‌گویند چرا مدافعان حرم باید به سوریه بروند و کشته شوند؟ این افراد فکر می‌کنند مدافعان حرم می‌روند از یک دیوار یا یک ساختمان دفاع کنند، هر چند مسلما حرم حضرت زینب(س) نماد یک ارزش معنوی بالاست و دفاع از سنگ و چوب آن واجب است اما حقیقت برتر از دفاع مادی است.

* مدافعان حرم از آرمان کربلا و ظلم‌ستیزی سیدالشهدا(ع)، مرزهای شرف، عزت و استقلال مسلمانان دفاع می‌کنند و چیزی را می‌بینند که کوتاه نظران نمی‌بینند.

* مدافعان حرم می‌دانند که هدف استکبار از راه‌اندازی داعش چیست؟ می‌دانند که در سوریه و عراق ایستادگی نکنند باید داعش را در خیابان‌های همدان، کرمانشاه، اصفهان و مشهد داشته باشیم.

*این معجزه انقلاب است که مدافعان حرم از جبهه مقاومت در مقابل صهیونیسم دفاع می‌کنند. استکبار جهانی با انواع سلاح‌ها و پول، داعش و سایر نیروهای تکفیری را تجهیز و در کشور کوچکی همچون سوریه جنگی را طراحی می‌کند اما دلاوری به نام مدافع حرم تجربه انقلاب اسلامی را به ملت سوریه عرضه می‌کند و بسیج ۱۰۰ هزار نفری را در مقابل دژخیمانی که به نام اسلام آدم‌کشی می‌کنند، سامان می‌دهد.

*مدافعان حرم می‌دانند داعش دست صهیونیسم و آمریکاست و چه نقشه‌ای برای عراق، سوریه، لبنان و نهایتا ایران دارد، سردار شهید همدانی یک نمونه از مجاهدان صدر اسلام است که میدان را اداره می‌کند و شهادت او پیام دعوت از همه برای حضور در میدان است.

*غلبه بر جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و عبور از فتنه به جز مدد بصیرت میسر نمی‌شود»، مشکل ترامپ مسأله هسته‌ای ایران نیست؛ چراکه آن‌ها می‌دانند ایران قصد تولید سلاح هسته‌ای ندارد، آن‌ها از مدافعان حرم می‌ترسند و از امثال شهید حججی ناراحتند.

*در صحبت‌های اخیر ترامپ به طور مرتب صحبت از این است که ایران از تروریسم حمایت و در منطقه بی‌ثباتی ایجاد کرده است»، آن‌ها یک طاعونی به نام داعش را درست کردند و حال می‌بینند این نقشه با تمام هزینه‌هایی که شده، عقیم مانده است؛ چراکه یک عده جوان مستحکم به نام مقاومت ایران، پاکستان، عراق، یمن و سوریه ایستاده‌اند.

* امروز هم در جبهه فکری و اعتقادی و هم در جبهه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و عمل استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب آمده تا مردم از صحنه خارج شوند و پشت نظام نباشند. وظیفه ماست از هر طریقی که می‌توانیم جلوی این توطئه‌ها را بگیریم»، باید بدانیم راه دراز و سختی در پیش داریم و برای حفظ این گوهری که به دست ما رسیده، آماده باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج