سریال پر حاشیه بی تهیه کننده شد!
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر ولدخانی_1
اپیلاسیون نانا 1
استخدام_1
استخدام_3
دکتر ولدخانی_3
اپیلاسیون نانا 3
دکتر ولدخانی_4
اپیلاسیون نانا 4
استخدام_4
اپیلاسیون نانا 2
دکتر ولدخانی_2
استخدام_2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۶۱۸۲۶۰
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
۴۵۸۴
«گرگ و میش» اسعدیان بعد از کناره گیری معتمدآریا
سریال «گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که اخیراً کلید خورده بود با تعویض تهیه کننده مواجه شد.
بانی فیلم: سریال «گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که اخیراً کلید خورده بود با تعویض تهیه کننده مواجه شد.
 
سریال پر حاشیه بی تهیه کننده شد! 
 
سریال «گرگ و میش» که در سکوت خبری تولید می شد و در قدم اول با کنار رفتن فاطمه معتمدآریا وارد حاشیه شد این بار با تعویض تهیه کننده نشان داد این سریال در حاشیه امن پیش نمی رود.
 
چندی پیش حسین طاهری در گفت و گو با بانی فیلم خبر از وضعیت مساعد سریال می داد و دلیل کنار رفتن فاطمه معتمدآریا را مشغله کاری او و تداخل کاری عنوان کرده بود حالا خودش نیز از کار کنار گذاشته شد و جالب اینکه در این رابطه هیچکس پاسخگو نبود.
 
بانی فیلم در این باره با مدیر فیلم و سریال شبکه ۳، تهیه کننده عزل شده و حتی همایون اسعدیان تماس گرفت که هیچکدام پاسخگو نبودند.
 
اسعدیان چندی پیش در خصوص ساخت این سریال به ایسنا گفته بود: از طرف سیمافیلم من را به عنوان مشاور پروژه گذاشتند که با فیلمنامه‌نویس گفت‌وگو کنم و با یکدیگر کار را پیش ببریم. بعد از مدتی مدیر وقت سیمافیلم (محمودرضا تخشید)، پیشنهاد کرد که اگر دوست دارم می‌توانم این سریال را خودم بسازم که ای کاش یک نه گفته بودم و دچار این مشکلات نمی‌شدم.
 
پذیرفتم اما گفتم اگر فیلمنامه آن چیزی باشد که من می‌خواهم آن را می‌پذیرم ولی واقعا جدای از شوخی اگر یک نه گفته بودم راحت می‌شدم چرا که کار بسیار دشوار است و مجموعه‌ای از عوامل، ساخت پروژه‌های تاریخی را دشوار می‌کند. بحث‌های مالی تلویزیون به یک طرف که ظاهرا تلویزیون پس از دوره‌ای که ولنگ و باز پیش می‌رفت، حالا می‌خواهد سفت بگیرد. از طرفی برآوردها پایین آمده است و برآوردهایی که عنوان می‌شود واقعی نیست، طبیعتا به عوامل ساخت مجموعه‌ها فشار وارد می‌شود.
 
اسعدیان با اشاره به برآوردهای مالی در قالب ساخت پروژه‌ها مطرح کرد: ما همیشه در حال افراط و تفریط هستیم. از یک طرف چند سال رقم‌های عجیب و غریب داریم و پس از آن یک دفعه باز رقم‌های عجیب و غریب منفی داریم.
 
این کارگردان با اشاره به دشواری‌های ساخت سریال‌های تاریخی مطرح کرد:‌ فکر می‌کنم اساسا در کشور ما برای این نوع کارهای تاریخی که به چشم نمی‌آید شرایط مناسبی وجود ندارد. ما یک شهرک سینمایی غزالی داریم و چهار کاخ قدیمی که سریال‌هایی که مربوط به دوره پهلوی اول و یا اواخر قاجار است ساختنش بسیار راحت است چرا که دکوری دارند که روی آن کار ساخته می‌شود. اما در کارهایی که مجبور می‌شویم به سه ـ چهار دهه گذشته برویم که نه دکوری برای آن وجود دارد و نه دیگر در تهران فعلی می‌توانید دهه ۶۰ را بگیرد، کار دشوار می‌شود.
 
اسعدیان گفت: در حال حاضر برای ثبت یک سکانس از دهه ۶۰ باید بگردید و مکان‌هایی را پیدا کنید که ۵۰ متر آن با دهه ۶۰ فرق نکرده باشد. با بدبختی این اتفاق می‌افتد در نهایت هم به اعتقاد من چیز خوبی از آب درنمی‌آید.
 
کارگردان «طلا و مس» در عین حال درباره دشواری‌ بازسازی فضاهای دهه ۶۰ در دوره معاصر، اظهار کرد: اینجا هالیوود نیست که خیابان ۱۹۳۰ آمریکا را می‌سازند و البته از جلوه‌های ویژه هم کمک می‌گیرند. به گونه‌ای که شما واقعا شهر نیویورک ۱۹۳۰ را می‌بینید. اما ما در اینجا از خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌های کنار هم و ماشین‌های قدیمی تکه‌برداری داریم و باقی کار را هم در داخل و فضای بسته می‌گذرانیم و این کار ما را دشوارتر می‌کند. در نهایت هم هزینه‌بر و زمان‌بر است و اینکه در پایان دلچرکین هستی، وقتی احساس می‌کنی فضای دهه ۶۰ را نمی‌توانی نشان دهی.
 
وی سپس یادآور شد:‌ همه جای تهران آنقدر تغییر کرده است که هیچ شباهتی حتی به دهه ۸۰ هم ندارد چه برسد به دهه ۶۰. متأسفانه ما هنوز به صورت آماتوری کار می‌کنیم.
 
اسعدیان پس از بیان مطالب بالا، درباره‌ی لزوم ساخت شهرک سینمایی جدید نیز اظهار نظر کرد: ساخت شهرک سینمایی کار کلانی است و با وجود آن دیگر نیاز نیست که ما به شکل آماتور کار کنیم. در حال حاضر در شهرک سینمایی غزالی برای سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی قسمت جلویی دانشگاه را بازسازی کردند یا مثلا برای سریال «معمای شاه» بخش‌هایی از میدان شهدا (ژاله سابق) ساخته شد.
 
اگر از هالیوود صحبت می‌کنیم، با تغییر چهار لته تمام فضاها عوض می‌شود؛ بنابراین کار سیستم، صنعتی است و متأسفانه ما هنوز آماتوری کار می‌کنیم. در این زمینه به مدیران تلویزیون هم گفتم این‌ها مشکلاتی است که اگر در حال حاضر در شورای طرح و برنامه پیشنهاد ساخت سریالی برای دهه ۶۰ را می‌دادند آن را رد می‌کردم؛ چرا که نه مدیران را به دردسر می‌انداختم و نه تولیدکنندگان را.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
انجمن پرستاری ایران_1
دکتر نائبی_1
شیرآلات زمانی_1
سفیر بار ساقدوش_1
دکتر نائبی_3
انجمن پرستاری ایران_3
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
سفیر بار ساقدوش_4
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
انجمن پرستاری ایران_4
سفیر بار ساقدوش_2
انجمن پرستاری ایران_2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نائبی_2
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
کیان برنا_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
دکتر عارفی - فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
تدبیرکالا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
فنی آتل_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو