۶۱۸۹۲۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ساختمان و خودرو ناموس مدیران دولتی شده است

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مدیران ما در بحث ساختمان های اداری خیلی قائل به کم کردن هزینه ها نیستند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مدیران ما در بحث ساختمان های اداری خیلی قائل به کم کردن هزینه ها نیستند.

رضا انصاری در همایش مدیریت دارایی دولت با اشاره به اینکه از قدیم در سازمان های اداری مرسوم بوده است که هیچ مدیری حاضر نبود به هیچ قیمتی ساختمان خود را از دست بدهد، گفت: درمیان ما مدیران قدیمی، دو چیز ناموسی است؛ یکی ساختمان و دیگری خودرو و گاهی برای اینکه خودروی خود را دراختیار یک دستگاه دیگر قرار ندهیم حتی حاضر می شدیم که پیش استاندار برویم و به او بگوییم که کار اداره ما با از دست دادن این یک خودرو مختل می شود و در یک کلام دوست نداشتیم ساختمان و خودروی خود را به هیچ قیمتی از دست بدهیم.

انصاری به دست اندرکاران این همایش گفت: به نظرم می رسد شما باید ابتدا برای این ذهنیت مدیران برنامه داشته باشید و بعد به فکر اجرای سیاست مدیریت دارایی های دولت و مولدسازی آن باشید. در تمام برنامه هایی که برای اصلاح ساختار اداری ازجمله ادغام وزارتخانه ها انجام دادیم، یادم نمی آید که ساختمانی مازاد مانده باشد. مدیران ما در بحث ساختمان های اداری خیلی قائل به کم کردن هزینه ها نیستند.

انصاری با بیان اینکه بیشتر دستگاه ها صاحب مهمانسراها و مراکز فرهنگی و ورزشی هستند گفت: به مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی توصیه می کنم اگر می خواهند مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت موفق باشد ابتدا به سراغ این مجموعه ها بروند و بعد به سراغ فضاهای اداری بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مدیران دولتی در ایران شرم علم مدیریت هستندبا توجه به خروجی عملکرد آنها در سازمانهایشان

    • حسین

      جناب آقای انصاری الحق وانصاف اگر شما صاحب یک مرکز اقتصادی بودید واین مدیران زیر مجموعه وحقوق بگیر شما بودند با این عملکرد وخروجی آقایان این همه امکانات در اختیار این مدیران قرار می دادید این وضعیت کشور محصول کار این مدیران است اگر شما توانستید یک جآی بدون اشکال پیدا کنید آنوقت ماشین وخانه مجلل و حقوقها ی نجومی نوش جانشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج