۶۱۸۹۳۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

فقط ایران‌ خودرو و سایپا در عالم خلق شده‌اند؟

خبرگزاری میزان به نقل از وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور بد است نوشت: بدون کمک بخش خصوصی نمی توان مشکلات را حل کرد.

خبرگزاری میزان به نقل از وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور بد است نوشت: بدون کمک بخش خصوصی نمی توان مشکلات را حل کرد.

محمد شریعتمداری در نشست با اعضای اتاق بازرگانی اظهار کرد: بدون کمک بخش خصوصی نمی‎توان مشکلات را حل کرد.

وی در ادامه افزود: محدودیت منابع،بالا بودن نرخ،تشکیل صف، از مشکلاتی است که باید برای حل آن قدم موثر برداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش سرمایه نظامی بانکی راه چاره برطرف کردن این مشکل است،افزود: از محل سرمایه صندوق توسعه ملی باید برای افزایش سرمایه نظام بانکی اقدام کرد.

شریعتمداری درباره شرایط شرکت‌های خصولتی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شرایط واگذاری شرکت‌های خصولتی را ابلاغ کردند تا در دولت فعلی خصولتی‎ها واگذار شوند.

وی یادآور شد: افزایش سرمایه نظامی بانکی راه چاره برطرف کردن این مشکل است که در تلاش هستیم تا از محل سرمایه صندوق توسعه ملی سرمایه نظام بانکی را افزایش دهیم.

وزیر صنعت با بیان اینکه چرا بی اعتمادی در مورد واگذاری‌ها به بخش خصوصی بوجود آمده است، گفت: خصوصی‌سازی‌های قلابی را بهم میزنم.

شریعتمداری با اشاره به حضور بخش خصوصی در هیات واگذاری اظهار کرد: باید اهلیت در واگذاری‌ها مورد توجه قرار گیرد و بخش خصوصی باید به این موضوع کمک کند.
وی با بیان اینکه اکنون وضعیت منابع اتاق بازرگانی مناسب است و باید از این منابع استفاده کند و در بازارهای منطقه و دیگر بازارها حضور یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی باید بتواند شرکت خودروسازی ایجاد کند، تاکید کرد: آیا فقط ایران‌خودرو و سایپا در خودروسازی خلق شده‌اند و شرکت سومی دیگری نباید به وجود بیاید.

شریعتمداری گفت: کشور نیازمند استراتژی توسعه صنعتی است، کارهای تدوین این سند در حال انجام است، امیدواریم در سال 97 یک سند استراتژی توسعه صنعتی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این دو خودرو ساز بخاطر محصولات بی کیفت مسئول کشته شدن هزاران ایرانی هستن اگر تو یه کشور پیشرفته بودن الان بخاطر این کار همه مدیرانش حبس ابد بودن و درش رو تخته می کردن متاسفانه تو کشور مچیزی وجود نداره

    • بدون نام

      پیشنهادمیدم چن صباحی دولت تعطیل بشه
      به خداوضع کشور ازاین بدترنمیشه چه بسا شایدهم بهتر بچرخه،والا من از این دولت عریض وطویل توهیچ زمینه ای کار درست درمون ندیدم،کشور وبزارین به حال خودش بهتره

    • علی

      با چه آب و تابی به فکر راه اندازی شرکت سوم خودرو سازی هستند، عجب رویی دارن اینا. کمشونه،میخوان بیشتر از ملت بکنن، یه پراید بنجل سه میلیونی رو، بیست میلیون به ملت میفروشند بعد ادعا هم دارند واقعا وقتی که هیچ حسابرسی از این شرکت‌ها نباشه، همین میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج