۶۱۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پادشاه و ولیعهد به مرگ تهدید شدند

"قاسم الریمی" ملقب به "ابوهریره الصنعانی" از رهبران القاعده عربستان در این پیام صوتی اظهار داشت: "ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پسرش محمد، ولیعهد، وزیر کشور عربستان از نظر ما مرتد هستند و باید کشته شوند".

"قاسم الریمی" ملقب به "ابوهریره الصنعانی" از رهبران القاعده عربستان در این پیام صوتی اظهار داشت: "ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پسرش محمد، ولیعهد، وزیر کشور عربستان از نظر ما مرتد هستند و باید کشته شوند".

به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از رهبران القاعده عربستان "ملک عبدالله" و خاندان سلطنتی این کشور را مرتد دانست و به مرگ تهدید کرد.


الصنعانی در بخشی از این پیام صوتی ۷ دقیقه ای اظهار داشت: با حاکمان آل سعود عهد می بندیم که مشغول بودن ما به یهودیان و نصاری ما را از توجه به فسق و فساد شما منع نمی کند. قول می هیم که نمی توانید معرکه را علیه ما بچرخانید.

وی در ادامه افزود: ای حاکمان آل سعود از خدا می خواهم کمر شما شکسته شود، تمرکزتان متفرق شده، پادشاهی تان از بین برود تا عبرت گیرندگان از این سرنوشت عبرت بگیرند.

ابوهریره الصنعانی در ادامه علیه بازداشت زنانی سعودی در روز پنجم فوریه گذشته که در برابر ساختمان وزارت کشور تجمع کرده و خواستار آزادی فرزندانشان شده بودند، موضع گرفت و تاکید کرد: این زنان به چه جرمی زندانی شده اند؟ ما دست کسانی را که علیه شما بلند شده است قطع خواهیم کرد.

خاطر نشان می شود حاکمان سعودی با وجود اینکه علنا اظهار پایبندی به اسلام و مبانی آن می کنند اما در خفا به اقداماتی ضد اسلامی و دینی دست می زنند. در این سالها گزارشهای متعددی درباره شرابخواری آل سعود و انجام محرمات شنیده شده که حتی در بالاترین سطح حکومتی نیز وجود داشته است.

منبع: جهان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پادشاه و ولیعهد به مرگ تهدید شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج