۶۱۹۸۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

«گذشته» با دوبله فارسی می‌آید

اصغر فرهادی که پیش از اکران فیلم «گذشته» گفته بود وقتی به ایران بازگردد درباره دوبله فیلم خود تصمیم می‌گیرد و فعلا قصد این کار را ندارد، به درخواست پخش‌کننده فیلم، این روزها در حال انتخاب بازیگران مناسب برای دوبله‌ این اثر است.

خبرگزاری ایسنا: اصغر فرهادی که پیش از اکران فیلم «گذشته» گفته بود وقتی به ایران بازگردد درباره دوبله فیلم خود تصمیم می‌گیرد و فعلا قصد این کار را ندارد، به درخواست پخش‌کننده فیلم، این روزها در حال انتخاب بازیگران مناسب برای دوبله‌ این اثر است.

با اینکه همزمان با اکران جهانی «گذشته» این فیلم در ایران نیز با زیرنویس فارسی به روی پرده‌ها رفته،گزارش داده است، اصغر فرهادی «گذشته» را به درخواست پخش‌کننده برای ادامه اکران عمومی و همچنین نسخه‌ دی‌وی‌دی در ایران دوبله می‌کند. همچنین موزه سینما قصد دارد به فرهادی به‌عنوان یکی از سینماگرانی که دارنده تنها اسکار ایران است و در سال‌های اخیر توانسته است، بار دیگر سینمای ایران را در سطح بین‌المللی مطرح کند، غرفه‌ای در خصوص آثار و جوایز او اختصاص دهد، هرچند این اتفاق منوط به اهدای آثار از سوی فرهادی است.

این درحالی است که محمدحسن پزشک، مدیرعامل موزه سینما از آمادگی فرهادی در این زمینه خبر داده: «در نمایش خصوصی‌ای که فیلم «گذشته» در موزه سینما داشت با ایشان صحبت شد و بار دیگر اعلام کردند، همه جوایز و یادگاری‌هایشان را به موزه تحویل خواهند داد. حتی پوستری از فیلم «گذشته» به امضای حاضران رسید که قرار شد آن را هم به موزه دهند اما زمانی برای این کار مشخص نشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم بسیار نامناسب و ضد اخلاقیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج