جاباما
۶۱۹۹۹۹
۵۱۴۵
۵۱۴۵
پ

اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید

ایده تجهیز لباس های زمستانی به فناوری های جدید به منظور گرم کردن هر چه بیشتر افراد، تازه نیست. اما افزودن بخاری به یک لباس ایده ای است که کاملا تازگی دارد.

خبرگزاری مهر: ایده تجهیز لباس های زمستانی به فناوری های جدید به منظور گرم کردن هر چه بیشتر افراد، تازه نیست. اما افزودن بخاری به یک لباس ایده ای است که کاملا تازگی دارد.
اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید

به نقل از دیجیتال ترندز، Heated apparel بخاری موسوم به Torch ۲.۰ تولید کرده که می توان آن را به انواع لباس های زمستانی اضافه کرد و از این طریق خود را در هوای بسیار سرد گرم کرد.

این بخاری که مانند یک کمربند به دور کمر هر لباسی اضافه می شود حاوی مواد گرمازایی است که با استفاده از باتری فعال شده و تولید گرما را آغاز می کنند. دو سر این کمربند مجهز به چسب دایره ای شکل بزرگی است که هم برای چسباندن این بخاری به بدنه دیگر لباس ها کاربرد دارد و هم انتقال گرما به دیگر بخش های بدن را ساده می کند.

باتری ۵ ولتی و ۶۰۰۰ میلی آمپری این بخاری از جنس پلیمر - لیتیوم است و ابعاد بسیار کوچکی دارد و می توان آن را به سادگی به کار گرفت.

در داخل این بخاری از ترکیبی از سیم هایی از جنس نیکل و کروم استفاده شده که به سرعت گرم می شوند. باتری این سیستم دارای یک پورت یو اس بی نیز هست و لذا می توان از آن برای شارژ باتری گوشی هم استفاده کرد. قیمت این محصول کاملا منعطف و باریک ۶۰ دلار اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج