۶۲۰۶۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

همکاری بازیگر «بازی تاج‌ و تخت» با ترنس مالیک

چارلز دنس بازیگر سریال «بازی تاج‌ و تخت»، لوته وربیک بازیگر زن هلندی و بازیگر مرد سوئدی خوش‌آتیه شوریر گودناسون به عنوان بازیگران اصلی فیلمی با عنوان «کتاب خیال»/ The Book of Vision برگزیده شدند.

بانی فیلم: چارلز دنس بازیگر سریال «بازی تاج‌ و تخت»، لوته وربیک بازیگر زن هلندی و بازیگر مرد سوئدی خوش‌آتیه شوریر گودناسون به عنوان بازیگران اصلی فیلمی با عنوان «کتاب خیال»/ The Book of Vision برگزیده شدند.
همکاری بازیگر «بازی تاج‌ و تخت» با ترنس مالیک
این فیلم فانتزی معمایی انگلیسی‌زبان را فیلم‌ساز ایتالیایی کارلو هینترمان کارگردانی می‌کند و فیلم‌ساز مؤلف آمریکایی ترنس مالیک تهیه‌کننده‌ اجرایی سرشناس آن خواهد بود. این دو پیش از این در فیلم برنده‌ نخل طلای «درخت زندگی» همکاری کرده‌اند که در آن‌جا هینترمان به عنوان کارگردان گروه دوم فیلم‌برداری در بخش‌های مربوط به ایتالیا در خدمت پروژه‌ مالیک بود. البته هینترمان در نگارش کتابی درباره مالیک هم سهیم بوده و مستندی را هم در خصوص همکاری با او کارگردانی کرده است. فیلم‌برداری این پروژه از روز دوشنبه در بلژیک آغاز شده است.
«کتاب خیال» داستان یک دکتر جوان ایتالیایی با نام اوا را روایت می‌کند که در جریان تحصیل تاریخ پزشکی در بنیاد بهداشت ملی در مری‌لند، متنی مربوط به سده‌ هجدهم را درباره یک دکتر پروسی کشف می‌کند که رازی را نزد خود پنهان کرده است. این فیلم اولین اثر داستانی بلند هینترمان است که پیش از این چند مستند انگلیسی‌زبان را ساخته است از جمله «سوی پنهان خورشید» که در جشنواره فیلم رم عرضه شد.

آن طور که کارلو هینترمان کارگردان «کتاب خیال» می‌گوید، ترنس مالیک از ابتدا درگیر این پروژه بوده و به جذب گروه تولیدی برجسته شامل یورگ ویدمر (فیلم‌بردار «حرامزاده‌های گمنام») و دیوید کرانک (طراح صحنه‌ی «لینکلن») کمک کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج