۶۲۰۹۴۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بازگشت پیکر ناخدای ایرانی کشته‌شده در سومالی

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: در پی رایزنی‌های انجام شده قرار شد پیکر ناخدای ایرانی کشته شده در پی تیراندازی نیروهای سومالی در آب‌های آزاد به ایران تحویل شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان، هدایت‌الله میرمرادزهی اظهار داشت: در پی رایزنی‌های انجام شده قرار شد جنازه ناخدای ایرانی کشته شده در پی تیراندازی نیروهای سومالی در آب‌های آزاد، توسط دولت سومالی به ایران تحویل شود.

مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان گفت: این ناخدا ۱۷ مهرماه در پی حادثه تیراندازی نیروهای سومالی به لنج صیادی حامل صیادان کنارکی که در آب‌های آزاد مشغول صیادی بودند، جان باخت.

وی افزود: همچنین در پی این حادثه یک ملوان زخمی شد و ۱۶ ملوان و خدمه لنج توسط نیروهای دولت سومالی دستگیر شدند و در حال حاضر دربند این دولت هستند.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیگیری از طریق وزارت امور خارجه کشورمان برای آزادی صیادان دربند دولت سومالی ادامه دارد و برای آزادی آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س.ش

      حالا هی برین به اینا کمک کنین

    • tnt2

      چشم وزارا خارجه روشن.برای چندمین بار اتباع ایرانی رو یا گروگان میگیرند یا میکشند .اربیل عراق پرچم ایران و پایین میکشند .در انگلیس .یک.ایرانی رو به جرم ایرانی بودند تاسرحد مرگ میزنند .ماهیگیران ایران رو عربستان سعودی میکشه .اتباع ایران و امارات به جرم همکاری با ایران زندانی میکنه..در مسابقات اسیایی لبنان هنگام پخش سرود ملی به وضوح و علنی به سرود ملی توهین میکند و جواب وزارت کشور سکوت و نهایت یه تویت + همدردی میدن کجاست دس اقتدار ایران چه کردید با غرور ملی ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج