۶۲۱۱۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال رکورد شکنی «ثور»

واکنش‌های اولیه منتقدان به فیلم «ثور:راگناروک» حاکی از موفقیت تایکا واتیتی در ترکیب دو قهرمان قدرتمند دنیای مارول است. منتقدان علاوه بر کارگردانی واتیتی بازی مارک روفالو و تسا تامپسون و موسیقی مارک مادرزبا را ستوده‌اند و آن را بدون شک بهترین فیلم ثور تاریخ دانسته‌اند.

دنیای تصویرآنلاین: واکنش‌های اولیه منتقدان به فیلم «ثور:راگناروک» حاکی از موفقیت تایکا واتیتی در ترکیب دو قهرمان قدرتمند دنیای مارول است. منتقدان علاوه بر کارگردانی واتیتی بازی مارک روفالو و تسا تامپسون و موسیقی مارک مادرزبا را ستوده‌اند و آن را بدون شک بهترین فیلم ثور تاریخ دانسته‌اند.
این فیلم که ماجراهای ثور بدون چکش معروفش و هالک تبعیدی را دنبال می‌کند، از دید بسیاری از منتقدان بامزه‌ترین فیلم دنیای مارول هم نامیده شده که با توجه به آثاری «اسپایدرمن:بازگشت به خانه» و دو فیلم «نگهبانان کهکشان» خیلی ساده نمی‌شود به این مقام دست یافت.

طبق پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد «ثور:راگناروک» با فروش افتتاحیه‌ی ۱۰۰ میلیون دلار بتواند به عنوان موفق‌ترین فیلم مجموعه‌ فیلم‌های ثور لقب بگیرد. اولین فیلم بر اساس شخصیت ثور ساخته‌ی کنث برانا به فروش افتتاحیه‌ی ۶۵٫۷ میلیون دلار و در نهایت ۱۸۱ میلیون دلار در امریکای شمالی دست یافت. ادامه‌ی آن «ثور:دنیای تاریک» ساخته‌ی آلن تیلور توانست به فروش افتتاحیه‌‌ی ۸۵٫۷ میلیون دلار و در نهایت ۲۰۶٫۴ میلیون دلاری برسد.

راگناروک در اساطیر اسکاندیناوی به‌معنای آخرالزمان است اما در دنیای جدید مارول یادآور خطوط داستانی مربوط با ثور است. ثور در سومین فیلم مستقل خود با چالشی تازه و البته عظیم‌تر از قبل مواجه می‌شود. وقتی که هلا (با نقش‌آفرینی کیت بلانشت) با کمک لشکر دوزخی خود آزگارد را تصرف می‌کند، ثور به‌عنوان یک برده و بدون پتک اسطوره‌ای خود (میولنیر) به سیاره اسکار تبعید شده و آنجا مانند گلادیاتورها مجبور به رویارویی با یک دوست قدیمی آن هم با دست‌های خالی است: هالک! داستانی که حداقل در بخش مربوط به هالک تاحدودی الهام گرفته از کامیک معروف «سیاره هالک» است.

«ثور: راگناروک» را تیکا ویتیتی کارگردان اهل نیوزلند ساخته که پیش از این با دو فیلم کمدی و متفاوت «در سایه‌ها چه می‌کنیم» و «شکار برای مردان جنگلی» موفق به جلب توجه منتقدان و سینمادوستان شده بود و حالا به‌عنوان یک استعداد تازه به دنیای مارول پیوسته است.

به نظر می‌رسد فیلم تازه‌ی ثور، «ثور:راگناروک» بتواند مجموعه‌ی این فیلم را که در مقابل باقی آثار مارول همیشه ناموفق بوده نجات دهد.
احتمال رکورد شکنی «ثور»
احتمال رکورد شکنی «ثور»
احتمال رکورد شکنی «ثور»
احتمال رکورد شکنی «ثور»
احتمال رکورد شکنی «ثور»
احتمال رکورد شکنی «ثور»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج