۶۲۱۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ظریف: در روابط با نیجر، سقفی وجود ندارد

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه برای ایران هیچ سقفی در روابط با نیجر وجود ندارد، گفت: آمادگی داریم بدون هرگونه سقف و ملاحظه‌ای در انتقال تکنولوژی با نیجر همکاری داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان پنجشنبه شب در مجمع تجاری ایران و نیجر طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست، عنوان کرد: برای بنده باعث افتخار است در جمع خواهران و برادران ایران و نیجر از سوی ایران اعلام کنم که برای ما هیچ سقفی در روابط با نیجر وجود ندارد.

ما امروز در حضور رییس جمهور و نخست وزیر زمینه های مختلف همکاری سیاسی و، اقتصادی و بین المللی دو کشور را بررسی کردیم و میتوانم به شما اطمینان دهم اراده سیاسی لازم برای گسترش روابط و تسهیل روابط بین بخشهای تجاری دو کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه همکاریها در بخش سلامت به خوبی پیش رفته و همکاریها در عرصه فنی و مهندسی و اتومبیل سازی به خوبی پیش رفته، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک اقدامات وسیع تری را در این حوزه ها در نیجر انجام دهیم.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: در این سفر و از سوی ایران یک هیات قوی اقتصادی از بخش خصوصی و دولتی برای همکاری با همتایانشان حضور دارد. امیدوارم با اغتنام از فرصت باقیمانده دوستان بتوانند گفتگوهایی را انجام و روابط دو کشور را ارتقا بخشند.»

رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: امیدوارم دوستان در زمینه همکاریهای بانکی و همکاری در حوزه حمل ونقل برای تسهیل همکاری تجار به توافقاتی دست یابند.

ظریف افزود: آمادگی داریم بدون هرگونه سقف و ملاحظه ای در انتقال تکنولوژی با نیجر همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای شما آرزوی موفقیت در گسترش روابط صمیمانه دو کشور دوست برادر و مسلمان ایران و نیجریه را آرزو دارم.

به گزارش خبرنگار فارس، ابراهیم یاکوبا وزیر خارجه نیجر نیز طی سخنانی در این نشست با ابراز خرسندی از حضور ظریف و هیات همراه در نیامی گفت: با ایران روابط دیپلماتیک بیش از ٤٠ ساله داریم و حضور هیاتی بلندپایه از ایران نشانگر آن است روابط در جهت خوبی پیش میرود و در جهت هم افزایی است.

وی ضمن قدردانی از وزیر خارجه ایران برای آوردن این هیات و حضور کارگزاران اقتصادی در نیجر که از توانایی و ظرفیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: به شما اطمینان میدهم با همکاران و شرکای خوبی مواجه خواهید شد که در جهت همکاری به پیش بروید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره بابا سقف چیه،هرچی پول میخوان بدین بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج