۶۲۱۴۲۴
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

هشدار: مخدر صنعتی، ناتوانی جنسی را در پی دارد

یک پژوهشگر حوزه آسیب های اجتماعی گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی باعث ایجاد حالت نشاط کاذب و رغبتی مفرد نسبت به مصرف مجدد و افزایش نیکوتین خون می شود و مرگ تدریجی دستگاه عصبی، سستی، ناتوانی جنسی و غیره را به همراه دارد.

خبرگزاری ایسنا: یک پژوهشگر حوزه آسیب های اجتماعی گفت: دستگاه انتظامی می‌تواند با کمک سازمان های مسوول در این حوزه، از طریق شناخت و توجه لازم به جایگاه آموزش های همگانی، توجه به ظرفیت رسانه‌های گروهی و ارتباط جمعی، توجیه و آموزش نسل جوان از خطرات و مصائب ناشی از مواد مخدر صنعتی و شیمیایی نقش مهم و موثری در امر مقابله با اعتیاد داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، سید مسلم حسینی افزود: در حال حاضر مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی به یک نگرانی بزرگ برای نسل امروز و آینده تبدیل شده و در واقع به عنوان خطرناک ترین عامل باعث متلاشی شدن کانون گرم خانواده ها می شود.

وی با بیان اینکه مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی عوارض جسمانی و روانی زیادی به دنبال دارد، ادامه داد: نقش نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیشگیری و مقابله با مواد مخدر صنعتی و شیمیایی نقشی اساسی و پایه ای است.

حسینی گفت: توجه خانواده ها به نوجوانان، آگاهی بخشی به خانواده ها درباره مواد مخدر صنعتی و شیمیایی ، همچنین افزایش حمایت های مادی و قانونی از پلیس مبارزه با مواد مخدر و توجه بیشتر به کارکنان درگیر در این حوزه نیز از جمله موارد مهم دیگر در مقابله با اعتیاد است .

وی گفت: بخشی از جرایم مواد مخدر صنعتی و شیمیایی از سوی زنان انجام می شود، توجه به نقش پلیس زن نیز در مقابله با مواد مخدر و روان گردان حائز اهمیت است زیرا حضور زنان پلیس نیز می تواند در شناسایی، بازجویی و تحقیق از زنان مجرم موثر و مفید باشد.

این پژوهشگر حوزه آسیب های اجتماعی گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی باعث ایجاد حالت نشاط کاذب و رغبتی مفرد نسبت به مصرف مجدد و افزایش نیکوتین خون می شود و مرگ تدریجی دستگاه عصبی، سستی، ناتوانی جنسی و غیره را به همراه دارد.

حسینی گفت: برای تحقق رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ،نیازمند رویکرد موزون هستیم، برای مقابله با قاچاقچیان تهیه و توزیع کنندگان،باید از دسترسی افراد به مواد مخدر جلوگیری شده و از گرایش نوجوانان و جوانان در مصارف تفنونی و آزمایشی مواد پیشگیری شود.

به گفته این پژوهشگر حوزه اعتیاد،برنامه ریزی کارآمدی علمی و تخصصی بهترین حالت پیشگیری از اعتیاد بوده و اطلاع رسانی، آموزش مهارت های زندگی، آموزش سبک فرزند پروری و نیز اقدامات جایگزینی مثل توسعه ورزش و برنامه های هنری زمینه توانمندسازی آحاد سالم جامعه از معضل مواد مخدر است که باید فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکدوم از دوستام که سرکار رفتن و دارمد داشتن خودبه خود همه چیز رو ترک کردن..به زور نمیشه فقط امیدواری و انگیزه باید زیاد بشه که خود به خود همچی درس میش

    • ایرانی

      شما امیدرو به جامعه برگردانید همه چیز درست میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج