۶۲۲۰۲۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو

Daihatsu در نمایشگاه ژاپن از مدل‌هایی رونمایی کرده که از ویژگی‌های جالبی برخوردارند. این مدل‌ها اغلب شکل و شمایلی کلاسیک و قدیمی دارند.

وب سایت جی اس ام - فرید عباسی: Daihatsu در نمایشگاه ژاپن از مدل‌هایی رونمایی کرده که از ویژگی‌های جالبی برخوردارند. این مدل‌ها اغلب شکل و شمایلی کلاسیک و قدیمی دارند.
مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو

Daihatsu ایده‌های مفهومی متنوعی را در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش گذاشته است؛ ایده‌هایی وسوسه‌برانگیز که ما را ترغیب به رفتن به ژاپن می‌کند تا از این مدل‌ها دیدن کنیم.
مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو

یکی از بهترین مدل‌های مفهومی این نمایشگاه به طور قطع مدل شگفت‌انگیز DN Compagno است که با الهام از مدل اصلی طراحی شده در سال ۱۹۶۳، ساخته شده است. این ماشین یک مدل جمع و جور چهار درب با سقف خمیده است که ماشین را همچون یک کوپه نشان می‌دهد.
مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو
به نظر این طراحی برای کاهش سر و صدای بخش عقبی ماشین در نظر گرفته شده است و در سبک‌های مختلفی ارائه می‌شود. این ماشین با دو موتور 1.0 لیتری توربو شارژ و یا 1.2 لیتری هیبریدی قابل عرضه است.
مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو

ایده مفهومی DN Pro Cargo همچون جعبه‌ای است که بر چهار چرخ سوار شده است؛ Daihatsu این مدل را مثل یک ماشین الکتریکی در نظر گرفته که با محوریت فعالیت‌های تجاری طراحی شده است. درب‌های بزرگ با طراحی هاچبک، بارگیری مسافر را راحت کرده است. طبق گفته شرکت، طراحی داخلی قابل تنظیم است و افراد می‌توانند طبق نیاز خود داخل کابین را تغییر دهند.
مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو

ایده مفهومی DN Trec یک ماشین جمع و جور و خوش استیل جاده‌ای است. Daihatsu دو موتور ۱.۰ لیتری توربو شارژ یا ۱.۲ لیتری هیبدری را برای این خودرو متصور است.

ایده مفهومی DN U-Space بیشتر یک مدل معمولی با شکل و شمایلی آینده‌نگرانه است. این مدل همچون یک جعبه سوار شده بر روی چرخ است که با درب‌های کشویی برای دسترسی راحت به داخل تکمیل شده است. انرژی این ماشین از یک موتور گازسوز ۶۶۰ متر مکعبی دریافت می‌شود.
مدل‌های جذاب Daihatsu در نمایشگاه توکیو

در آخر، ایده مفهومی DN Multisix را می‌بینیم که برای اولین بار در ژاپن رونمایی می‌شود. این مدل همچون یک مینی ون سه ردیفی خوش قیافه است که شش نفر را در خود جای می‌دهد. قدرت این ماشین از یک موتور ۱.۵ لیتری گرفته می‌شود.

Daihatsu قبلا اعلام کرده بود که مدل Boon Silk Sporza را در تعدادی محدود در نمایشگاه توکیو به نمایش خواهد گذاشت. این مدل ویژه بخاطر دو نوار تعبیه شده بر روی هود و سقف ماشین تیپ اسپورت مانندی را به خود گرفته است. بعلاوه اینکه، نمای بیرونی آن خوش ساخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج