۶۲۲۴۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر، برف تهران را می‌بیند؟

وقتی مربیان استقلال و پرسپولیس از عوامل بیرونی که در ناکامی تیمشان تأثیر دارد، حرف می‌زنند، می‌توان تا حدودی به آنها حق داد.

شهروند: وقتی مربیان استقلال و پرسپولیس از عوامل بیرونی که در ناکامی تیمشان تأثیر دارد، حرف می‌زنند، می‌توان تا حدودی به آنها حق داد. معمولا عده‌ای از پیشکسوتان این تیم تحت هر شرایطی از عملکرد این دو تیم و مربیان آنها انتقاد می‌کنند. این روزها هم شرایط استقلال همین‌طور است و در حالی‌ که هنوز زمان مناسبی برای قضاوت درباره عملکرد شفر نیست، اما برخی پیشکسوتان این باشگاه شمشیر را از رو برای مربی آلمانی بسته‌اند.
فقط مربی خارجی

با این‌که‌ سال گذشته استقلال یک نیم‌فصل رویایی با منصوریان داشت، اما شکست غیرمنتظره مقابل العین باعث شد روابط هواداران و منصوریان به تیرگی بکشد. آغاز ضعیف استقلال در لیگ باعث نارضایتی هواداران از منصوریان شد و آنها از جدایی او چندان ناراحت نشدند. بعد از رفتن منصوریان استقلالی‌ها فقط مربی خارجی می‌خواستند و به همین دلیل وقتی باشگاه از گزینه‌ای مثل فاتح‌تریم به وینفرد شفر رسید، استقلالی‌ها باز هم

خوشحال بودند.
استقلالی‌ها معجزه نمی‌خواهند

هواداران استقلال این روزها واقع‌بین شده‌اند. همین که یک مربی خارجی بالای سر تیمشان است و مثل مربیان سال‌های گذشته استقلال به وقت ناکامی حرف‌های تکراری نمی‌زند و مسئولیت باخت را بر عهده می‌گیرد، برایشان خوشحال‌کننده است. آنها از لیگ امسال گذشته‌اند و فقط به حفظ آبرو فکر می‌کنند. هواداران استقلال به خوبی می‌دانند این روزهای بد تمام می‌شود اما نباید از شفر انتظار معجزه داشته باشند؛ به همین دلیل هم بود که بعد از شکست در دربی ایستاده تیمشان را تشویق کردند. آنها دیدند که بازیکنان تیمشان تا پای جان برای شکست‌نخوردن جنگیدند و ابایی از سر گذاشتن مقابل توپ نداشتند. استقلالی‌ها وقتی تیمشان را شایسته تشویق دانستند که دیدند تفاوت فاحشی با رقیب دیرینه و صدرنشین ندارند و واقعا سزاوار باخت در دربی نبودند. روز بعد از دربی هم بنرهایی در محل تمرین استقلال به چشم می‌خورد که از بازیکنان و کادر فنی حمایت شده بود. با وجود حمایت همه‌جانبه استقلالی‌ها از تیمشان، این روزها پیشکسوتان این تیم تندترین انتقادات را از شفر مطرح می‌کنند و خود را رو‌به‌روی هواداران قرار داده‌اند. انگار پیشکسوتان باشگاه از این‌که مربی چشم‌آبی نیمکت این تیم را صاحب شده، راضی نیستند؛ چون معتقدند اگر بنا به شکست در دربی بوده نیازی به حضور شفر روی نیمکت نیست. با وجود این هواداران استقلال نه از نتیجه بلکه از تلاش بازیکنان تیمشان راضی هستند و معتقدند پیشکسوتانی که نسبت به شفر جبهه گرفته‌اند باید به او فرصت دهند. باید دید در ادامه لیگ چه اتفاقاتی برای استقلال رخ می‌دهد و حق با هواداران است یا با پیشکسوتان همیشه منتقد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      اگه شماها حاشیه درست نکنید شفر کارشو انجام بده برف امسال که هیج ، برف سالهای بعدم می بینه . حداقل شفر تازه اومده نمیشه ازش ایراد گرفت که تیم پیشرفت نکرده چون پیشرفت کرده اونم با خریدای بنجل منصوریان و گندایی که زد و رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج