۶۲۲۴۶۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

حلالیت طلبی از مینو خالقی دیگر چه فایده ای دارد؟

شاید اگر حامد طالبی، عکس‌های شخصی مینو خالقی را در فضای مجازی منتشر نکرده بود، حالا خانم خالقی با این‌که بر کُرسی پارلمان هم تکیه زده بود، این‌قدر معروف نشده بود.

روزنامه همدلی: شاید اگر حامد طالبی، عکس‌های شخصی مینو خالقی را در فضای مجازی منتشر نکرده بود، حالا خانم خالقی با این‌که بر کُرسی پارلمان هم تکیه زده بود، این‌قدر معروف نشده بود؛ زمستان ۹۴ بود که نتایج دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد و خانم خالقی به عنوان نفر سوم اصفهان، معرفی شد؛ تا روز چهارم فروردین که استاندار اصفهان اعلام کرد رای او باطل شده؛ دعوا و درگیری و جَنگ لفظی میان هواداران دولت و مینو با مخالفان ورودش بالاگرفت و از هر مقام مسئولی که در این زمینه سوالی پرسیده می‌شد، فرد پرسشگر را به اشخاص و اماکن و مسئول‌های دیگر حواله می‌دادند؛ جاهایی مثل شورای نگهبان و...
اما این رد صلاحیت غیرمنتظره، در واقع دستپخت همین آقای طالبی‌ای بود که حالا از مینو خانم بابت انتشار عکس‌های خصوصی‌اش، حلالیت طلبیده.
بعد از این‌که عکس‌های خصوصی خانم خالقی توسط آقای طالبی که آن موقع دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس بود، منتشر شد، به نظر نمی‌رسید که بتواند رنگ صندلی‌های مجلس را ببیند و شاید بیشترین نقدی را که فعالان حقوق زنان، به او وارد دانستند، این بود که او منکر عکس‌ها شد و در واقع منکر خودش شد و گفت «این‌ها من نیستم»؛ به اعتقاد همان فعالان حقوق زنان، این انکار زنانگی بود و چه شخصیت مصمم و باشکوهی می‌شد مینو خانم، اگر با اقتدار می‌گفت که «بله؛ عکس‌های من است؛ منتها دست شما چه‌کار می‌کند.»
این‌جا با این مسائل کاری نداریم؛ این‌جا بحثمان حلالیت‌طلبیدن آقای طالبی است؛ حلالیت‌طلبیدنی که در کانال تلگرامی خود با عنوان «حلالم کنید» آغاز شده؛ این‌که ضرورت حلالیت‌طلبیدن به چه دلیل بر آقای طالبی آشکار شده و چرا این‌قدر بر آن اصرار دارد، معلوم نیست اما این معلوم است که حتماً او کار خوبی نکرده که حالا حلالیت می‌طلبد!
او گفته که از همین‌جا حلالیت می‌طلبم از خانم خالقی و از دیگران هم می‌خواهم که اگر حق و حقوقی از آن‌ها ضایع کرده‌ام، حتما از طریق آیدی ادمین همین کانال، اطلاع‌رسانی کنند؛«امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب کنم.»
ذات حلالیت‌طلبی خوب است و هیچ‌کسی منکر آن نیست اما باید دید تاثیرش چیست و آیا خانم خالقی که موقع انتخاب‌شدن، ۳۳ سالش بود، می‌تواند بار دیگر به مجلس راه پیدا کند و این حرف‌ها که «او دیگر سوخت» اشتباه است؟
آیا بعد از این قضیه حلالیت‌طلبی و این‌ها، باز هم از این خبرها می‌شنویم:«بازداشت حامد طالبی از دبیران خبرگزاری فارس به دنبال حوادث راهپیمایی روز قدس»؛ بله روز قدس بود و یک عده مشخص، حسن روحانی را دوره کرده بودند و علیه او شعارهای تند و تیز می‌دادند؛ بعد هم آقای طالبی به عنوان یکی از ساماندهان این تجمع کوچک، مدت کوتاهی بازداشت شد.
آیا آقای طالبی که از «نماینده منتخب مردم» (به گفته خودش) حلالیت طلبیده، از رئیس‌جمهور منتخب مردم هم حلالیت می‌طلبد به این خاطر ‌که به او فحاشی کردند؟ آیا رئیس‌جمهور باید بیاد از طریق آیدی ادمین کانال «قیچی‌نیوز»؛ همین کانال آقای طالبی، به او یادآوری کند که حلالیت بطلبد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این میخواد باز خودشو سر زبونها بندازه
      وقتی کسی انقدر وجدان نداره که عکسهای خصوصی و شخصی برگزیده مردم رو نشر میده بجز اینکه توبه گرگ مرگه نمیشه چیزی بهش گفت

    • بدون نام

      هر غلطی میکنن بعدش هم میگن حلال کن...خوبه والا

    • بدون نام

      خوبه دیگه، آبروی طرفو بردی، عکسای خصوصیشو منتشر کردی، رای و نظر این همه آدم که به این خانم رای دادن رو از بین بردی، حالا حلالیت هم میخواد، حتما اگر خانم خالقی حلال هم نکنن، باز این آقا ایشون رو مقصر خواهند دونست و خواهند گفت من حلالیت خواستم، ایشون حلال نکردن. ماشاا... رو که نیست.

    • زهرا

      این آقا اومده عکس های خانم خالقی رو درفضای مجازی گذاشته وبا آبروی ایشان بازی کرده حالا حلالیت میخواد چه انتظار بیجایی خودت بودی می بخشیدی انتظار نداشته باش بخشییده بشی

    • بدون نام

      به نطرمن درسته آبروی یه نفر رو برده ولی اینم در نظر بگیریم که این خانوم اگه عکسای خودش بوده و با اون وضع تو اماکن عمومی حضور داشته و بعدش با حجاب عکس برا مجلس فرستاده .... و میخواسته نماینده مجلس بشه .... خوب این یه جوری ظاهرسازی و داشته سر ملت کلاه میزاششته .... یا رومی روم یا زنگی زنگ... یه جورایی مثل ریاکاری خانم آزاده نامداری

    • بدون نام

      اونوقت کسی که با فریب مردم میخواست بره مجلس نباید حلالیت بگیره البته ایشون مجبور بودن حجابشون بزار کنار مسخره کردن مردمو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج