۶۲۲۷۴۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انهدام باند موبایل قاپ در غرب تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری سه عضو یک باند سرقت موبایل خبر داد و گفت: در این باند، یک زوج اقدام به سرقت می کردند.

خبرگزاری مهر: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری سه عضو یک باند سرقت موبایل خبر داد و گفت: در این باند، یک زوج اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ مهرزاد بیژن نیا اظهارداشت: با شکایت شهروندان و دانشجویان دانشگاه های محدوده غرب تهران در خصوص سرقت تلفن های همراهشان از سوی یک زوج موتورسوار سارق، پرونده ای در این خصوص در کلانتری ۱۱۸ تشکیل و ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این زوج با استفاده از هواس پرتی شهروندان و خصوصا دانشجویان دانشگاه های غرب تهران اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کردند و همدستشان نیز با فلش کردن تلفن های همراه مسروقه آنها را به مالخران می فروخته است.

سرکلانتر دوم گفت: بررسی ها و گشت زنی های میدانی ماموران ادامه داشت تا این که در نهایت این سارقان در محدوده میدان آزادی شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت شدند.

به این ترتیب متهمان، به همراه موتورسیکلتشان به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و مخفیگاه دیگر همدستان را نیز معرفی کردند که متهم سوم نیز در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ بیژن نیا، افزود: هر سه متهم ضمن اعتراف به همدستی با یکدیگر در راستای سرقت های انجام شده به۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده و به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      نمی دانم این مردها غیرت وشرف ندارند که با همسرانشان دست ب سرقت می زنن می دانند کع عاقبت شان ب زندان ختم می شود وقتی کع زنشان از زندان آزاد شود دیگر می توان با آنها زندگی کرد ؟؟؟؟

    • مهدی گلپا

      ای سارقان توروخدا باشرافت نون درار وبا شرافت زندگی کن خودتو ی لحظه بذار جای مال باخته باهزار زوروزحمت وباجمع کردن پولش دلخوشیش این بود کع یک گوشی بگیره وباهاش حال کنه بعد یکی از خدا بی خبر توی یک لحظه همه دلخوشیشو ازش می گیره وبعد با یک دهم قیمت واقعیش می فروشه لعنت خدا برهمچین آدمهائی (آمین)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج