۶۲۳۳۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فروزان: از استقلال نه، از صبا و راه آهن شکایت دارم

گلر سابق استقلال می گوید که به این دلیل طلبش از باشگاه استقلال را بخشیده که هر چه در فوتبال دارد را مدیون این باشگاه است.

ورزش سه: محسن فروزان گلر سابق آبی پوشان پایتخت که در حرکتی تحسین برانگیز طلب ۵۰۰ میلیون تومانی به باشگاه استقلال را بخشیده در گفتگو با "ورزش سه" در این مورد توضیح داد: من ۵۰۰ میلیون با استقلال قرار داشتم که با احتساب آپشن‌ها ۷۰۰ میلیون می شد. در این مورد هم تمام مستندات موجود است و نامه هایی که از اداره مالیات گرفتم را هم دارم. البته بازیکنانی که شکایت کردند، حق داشتند چون برای تیم عرق ریختند و زحمت کشیدند وخیلی هم خون ریختند.

فروزان ادامه می دهد: اما منِ محسن فروزان این کار را نمی کنم، چون هر چه دارم از استقلال است. هواداران استقلال و این تیم به من شخصیت و هویت داد و هیچ وقت نمی توانم از خانواده خودم شکایت کنم ولی از طرفی بازیکنانی که شکایت کردند هم کاملا حق دارند. البته خدا را شکر که AFC این کار را کرد که همه بدانند فوتبال ما آماتور است، ولی خدا کند استقلال و تیم های دیگر از مسابقات آسیایی حذف نشوند. من هم طلبم را بخشیدم که خدایی ناکرده استقلال از آسیا حذف نشود و امیدوارم باشگاه بتواند بدهی های دیگر را پرداخت کند تا مشکلی پیش نیاید.

گلر سابق استقلال در پاسخ به این سوال که کار شما ارزشمند است، اما باشگاه باید یاد بگیرد که به تعهدات خود پایبند باشد و با توجه به اینکه در مالکیت دولت هستند، آیا کار شما باعث نمی شود که انها بدعادت شوند، گفت: این حرف درست است، اما چیزی که استقلال به من داد، میلیاردها ارزش داشت. من پیراهنی را پوشیدم که خیلی از اسطوره های فوتبال ایران پوشیدند. خیلی ها دوست دارند، میلیاردها هزینه کنند تا در استقلال بازی کنند؛ البته باز هم می گویم که بازیکنانی که شکایت کردند، حق دارند و باید باشگاه طلب های آنها را بدهد. من از راه آهن و صبای قم طلب دارم و از آنها شکایت می کنم و نمی گذارم این بدعادتی به وجود بیاید.

گلر صدرنشین لیگ هفدهم با انتقاد از بدهکار بودن همیشگی تیم های دولتی، بیان کرد: هر تیمی که دولتی است، همیشه بدهکار است. استقلال باید از زیر نظر دولت بیرون بیاید. اگر تیمی دولتی است باید هزینه آن را بدهند و اگر نمی توانند تیم را به آدم ثروتمندی بدهند که خدا را شکر تعدادشان در ایران کم هم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج