۶۲۴۵۴۲
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هر آنچه کی روش فکر می کند درست نیست

هر انچه کی روش فکر می کند و تصمیم می گیرد درست نیست و همه تصمیمات او نباید الگو شود.

خبر ورزشی: هر انچه کی روش فکر می کند و تصمیم می گیرد درست نیست و همه تصمیمات او نباید الگو شود. کی روش البته که مربی بزرگی است. البته که در تیم ملی خوب نتیجه گرفته و تدوام حضور او در تیم ملی چه بسا منجر به صعود ایران از مرحله ی گروهی جام جهانی برای اولین بار شود و شاید در مرحله حذفی هم درخشان ظاهر شویم چرا که فوتبال غیر قابل پیش بینی است. اما تکرار می کنیم هر آنچه کی روش فکر می کند درست نیست.

بعد از لیست اخیر تیم ملی گلایه هایی مطرح شده. اینکه مدافعی چون شجاع که در بازی های اخیر پرسپولیس بهترین بوده دعوت نشده اما مدافعی که گل بخودی زده در لیست است. اینکه پارس جنوبی جم پدیده این فصل از بازی ها، تیمی که هم در حمله خوب بوده و هم در دفاع بازیکنی در تیم ملی ندارد اما یکی از تیم های ته جدولی 4-5 بازیکن در اردوی تیم ملی دارد و گلایه هایی دیگر.

این گلایه ها در عالم منطق به حق است اما باید به کی روش هم حق داد. اوست مربی تیم ملی و اوست که باید پاسخگو باشد. به یقین کی روش به زعم خود بهترین ها را گزینش کرده و آرزوهای بزرگی دارد که محقق شده آنها برای تک تک ماها غرور انگیز خواهد بود حتی کادر فنی و بازیکنان تیم پارس جنوبی جم.

او فکر می کند همه آنچه که فکر می کند و تصور می کند بهترین است و باید به مرحله اجراء در بیاید. اصلا اشکالی ندارد که او اینطوری فکر می کند. اما دلیلی وجود دارد که ما تصور کنیم هر آنچه کی روش فکر می کند درست است.

اینکه بازیکنی از تیم پارس جنوبی جم به تیم ملی دعوت نشده چیزی از ارزش های فنی این تیم کم نمی کند. شجاع خلیل زاده با دعوت نشدن به تیم ملی کوچک نمی شود و... فوتبال ادامه خواهد داشت. بهترین برخورد این است پارس به بازی های خوب خود ادامه داد و چه بسا این بازی های خوب تغییر دیدگاه کی روش را بهمراه داشته باشد. مگر نبود کاوه رضایی که در استقلال همه کار کرد که به تیم ملی دعوت شود اما دعوت نشد. او امروز حتی شانس بازی در جام جهانی را هم دارد.

زمان علیرضا منصوریان، استقلال در تیم ملی کمتر بازیکن داشت. آیا ضربه ای استقلال دید؟ مگر نه اینکه دوم لیگ برتر شد؟ یا الان زیاد از استقلال به تیم ملی بازیکن دعوت شد. آیا عیار استقلال در جدول بالا می رود؟ این هیچ کمکی به استقلال نمی کند و استقلال برای جبران امتیازات از دست رفته باید در زمین بجنگد.

فوتبال ادامه خواهد داشت. برای همه بازیکنان شایسته ای که از لیست جا مانده اند. به خصوص برای بازیکنان خوب پارس جنوبی جم ... بازیکنانی چون محسن فروزان -علی دشتی، حسین پورامینی، فرشاد محمدی مهر، امید سینک، ابراهیم صالحی و...

برنده در فوتبال کسی است که به خودش اعتماد داشته باشد نه اینکه منتظر باشد تا به او اعتماد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      از شما انتظار نمیره که اینطور برداشت کنين جناب نويسنده.
      متاسفم واقعا

    • شهر من گناوه

      چرا اینقد می کوبید؟ ....منصف باشید

    • بدون نام

      هیچکس کی‌روش بزرگ نمیش برای ایران حتی مورینیو

    • بدون نام

      لنگی چشم نداری بازیکنان استقلال ببینی

      پاسخ ها

      • خلاقی

        برو بابا نکبت

      • بدون نام

        منظورت همون نکبت چشمی و تونل وریا غفوریه دیگه

    • بدون نام

      خفه لنگی اینجا چرت نامه لنگ نیست که ورورکنی وجوسازی کنی

    • بدون نام

      افرین ب نویسنده

    • بدون نام

      زمانی که کیروش رحمتی را کنار گزاشت پیش خودم گفتم واقعا دیوانه هست. ..علی الخصوص که طرفدار استقلال هم بودم ....ولی بعدش فهمیدم که ایشون چه آدم بزرگی بود که فوراً رحمتی را کنار گزاشت .... چون همون رحمتی شد بلای جون استقلال. ...پس فقط بازی کردن مهم نیست. ..سایر خصوصیات را هم باید در نظر گرفت. .....

    • بدون نام

      کی روش بلده چکارمیکنه توفضولی هربازیکنی که داره نابودمیشه راستاره میکنه وتحویل میده کوربشه چسم حسود

    • تاجی ام

      نویسنده با چ دلیل و منطقی از شجاع خلیل زاده حمایت میکنی؟چون لنگی هستی و پول گرفتی از شجاع ک حمایتش کنیدتورسانه. مگه شجاع نبود ک بازی با الهلال سه تا از گلهای الهلال رو اشتباه و سوتی صدرصد خودش بود؟ مگ همین شجاع نیست ک توهمه بازیها بلاشک ی سوتی یا اشتباه مرگبار میکنه؟ پاسای اشتباه همش. بس کن جمع کن شرم کن خدایی هم هست . باندبازی و مافیا گری کافیه فوتبالو نابودکردین. همین کاراتون باعث میشه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج