۶۲۵۲۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیش‌ بینی یک مقام ارشد نظامی از آینده داعش

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش مجاهدانه مبارزه می‌کنند، گفت: طومار داعش به زودی پیچیده می‌شود.

مهر نوشت: جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش مجاهدانه مبارزه می‌کنند، گفت: طومار داعش به زودی پیچیده می‌شود.

سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۱۷۵ شهید مسجد آیت‌الله دستغیب زنجان، گفت: ایام اربعین بسیار ارزشمند است؛ چرا که متعلق به سیدالشهدا (ع) است.

وی اظهار کرد: کاروان‌های زیادی از همه کشورهای اسلامی و شیعه با پای پیاده خود را به کربلا می‌رسانند و عزت و اقتدار شیعیان را به جهانیان نشان می‌دهند و این حرکت کاروان‌ها بالاتر از این حد است که در قاب دوربین‌ها بگنجد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: ما تابع مکتبی هستیم که همه رهبران آن شعیه هستند و همه شهید شدند که در راس این رهبران امام حسین (ع) است و الگوی همه ما هستند.

قاآنی تاکید کرد: زنجان شهر شور و شعور و شوق حسینی است و حضور در این محفل معنوی مایه افتخار است و باید قدر این محافل را بدانیم.

وی با بیان اینکه باید شهیدان را یاد کنیم، افزود: ما قادر نیستیم حق شهیدان را ادا کنیم؛ چرا که جایگاه آن‌ها بالاتر از حرف‌هایی است که می‌زنیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: شهیدان عالی‌مقام در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی همیشه اثرگذار بودند و با رشادت‌های آن‌ها بوده که پرچم با عزت ایران همیشه برافراشته بوده و خواهد بود و این‌ها کسانی بودند که در مواقع بحران، جان عزیز خود را برای دفاع از کشور از دست دادند.

قاآنی با اشاره به توطئه‌های آمریکا به‌ویژه در حادثه ۱۱ سپتامبر گفت: آن‌ها می‌خواستند همه دنیا را به هم بریزند و دو جنگ بزرگ در افغانستان و عراق به راه انداختند و خودشان مستقیم دخالت کردند ولی در هر دو سرشکسته شدند.

وی گفت: جنگ افغانستان و عراق شش‌هزار میلیارد دلار برای آمریکا هزینه داشت و آمریکا به بهانه تامین امنیت خود وارد افغانستان شد و با وجود اینکه هزینه‌های زیادی کرد بی‌اعتبارتر از گذشته شد و در این میان هدف اصلی آمریکا از جنگ در افغانستان و عراق، جمهوری اسلامی ایران بود و در آغاز جنگ سوریه، آمریکا که روزی القاعده و طالبان را دشمن امنیت خود می‌دانست، آن‌ها را به عنوان فرمانده جنگ علیه دولت سوریه معرفی کرد.

قاآنی ابراز کرد: آمریکایی‌ها در دو جنگ با افغانستان و عراق شش‌هزار میلیارد دلار هزینه کردند و نیروی بسیار و هواپیما برای این دو جنگ هزینه کردند ولی در هر دو جنگ سرشکسته شدند. آمریکایی‌ها ۱۰ سال در عراق بودند ولی این دو جنگ نیابتی بود و در هر دو جنگ سرشان به سنگ خورد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش مجاهدانه مبارزه می‌کنند، افزود: طومار داعش به زودی پیچیده می‌شود و زیادی طول نمی‌کشد که داعش ملعون از بین می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه جوانان باید حواس‌شان به وضعیت منطقه باشد، افزود: جوانان حواس خود را جمع کنند، سر در گوشی تلفن همراه بردن هنر نیست و این باعث می‌شود جوان جلو خود را نبیند.

قاآنی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم جلوه‌گاه نورانیت ولایت هستند و این مدافعان حرم با رشادت‌های خود تاکنون توانستند داعش را در منطقه ناکام کنند، شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم اسلام توانستند اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را در دنیا اثبات کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: روحیه انقلابی و عزتمندانه ای که در جوانان ایران است به نیروهای یمنی و سوریه هم تزریق می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج