۶۲۵۳۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امام جمعه زنجان:

شعار «مرگ بر آمریکا»، مختص ایران نیست

امام جمعه زنجان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» مختص ایران اسلامی نیست و هر گوشه از دنیا که آمریکا ظلم روا داشته، این شعار به گوش می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه زنجان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» مختص ایران اسلامی نیست و هر گوشه از دنیا که آمریکا ظلم روا داشته، این شعار به گوش می‌رسد.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه زنجان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، از همه دست‌اندرکارانی که زمینه اجتماع ۲۰ میلیونی اربعین را فراهم می‌کنند تشکر کرده و بازگشت به سلامت همه زائران را از درگاه خدای متعال خواستار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، تصریح کرد: این امام همام فرمودند هر فردی پیاده قدم در راه زیارت امام حسین (ع) بردارد خدای متعال برای هر قدم او ثواب آزاد کردن یک بنده از اولاد حضرت اسماعیل عطا می‌کند. همچنین در حدیث دیگری این امام همام ثواب این زیارت را در ردیف ثواب زیارت حج مقبول عنوان کردند که هر قدم به منزله یک زیارت مقبول است.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: در روز اربعین در مجالس عزاداری که برای سید و سالار شهیدان برگزار می‌کنیم، علاوه بر قرائت زیارت عاشورا، قرائت زیارت اربعین سیدالشهدا (ع) با عنوان زیارت از راه دور را هم قرائت کنیم تا در ثواب زائران این امام همام در روز اربعین سهیم باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، تاکید کرد: فردا ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که امسال به لحاظ سرایط خاصی که شیطان بزرگ در منطقه ایجاد کرده و حرف‌هایی که برای تحقیر ملت ایران بر زبان آورده، لازم است امسال کوچک و بزرگ با حضور حداکثری در اعتراض به خصلت امپریالیستی آمریکا در صحنه راهپیمایی حضور داشته باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه سه حادثه بزرگ در این دهه در زمان‌های مختل رخ داده است، گفت: ۱۳ آبان یادآور تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و در اعتراض به قانون تحقیرآمیز کاپیتولاسیون است به ویژه برگ زرینی در حیات انقلاب اسلامی به ویژه تاریخ روحانیت مبارز شیعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ۵۷ سالروز کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران است که در ابراز حمایت از دانشجویان و در اعتراض به کشتار و جنایت رژیم پهلوی صورت گرفت که این دانش‌آموزان به خاک و خون کشیده شدند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف تلاش برای شکست دادن انقلاب نوپای ایران اسلامی داشت و از شیوه‌های مختلف برای رسیدن به این منظور استفاده می‌کرد و ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز سالروز تسخیر لانه جاسوسی است که توسط دانشجویان انقلابی صورت گرفت و طی آن ۱۱ جلد مستندات جنایات و دخالت‌های آمریکا قبل و بعد از پیروزی انقلاب در امور کشورمان به دست آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا مختص به ایران اسلامی نیست، تاکید کرد: در هر گوشه از دنیا و آمریکای لاتین و هرجا که آمریکا ظلم روا داشته و خونی ریخته است امروز شعار مرگ بر آمریکا به گوش می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج