۶۲۵۵۵۱
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

برکناری کلانتری، ضرورت کارآمدی دولت

محمد درویش آن‌قدر برای محیط زیست ایران زحمت کشیده و هزینه کرده است که وداع مغرورانه‌اش از سازمان محیط زیست کشور، خدشه ای جدی بر پیکره مدیریتی عیسی کلانتری وارد می‌سازد.

امین ولیان درروزنامه قانون نوشت: محمد درویش آن‌قدر برای محیط زیست ایران زحمت کشیده و هزینه کرده است که وداع مغرورانه‌اش از سازمان محیط زیست کشور، خدشه ای جدی بر پیکره مدیریتی عیسی کلانتری وارد می‌سازد.
کلانتری که کارنامه محیط‌زیستی درخشانی به‌همراه ندارد، به نظر بسیاری از کارشناسان، خود از مسببین بحران آب در کشور قلمداد می‌شود و دستاورد پر سروصدای احیای دریاچه ارومیه ا‌ش نیز اینک غرق در بی‌آبیست که گویای آن است که مدیریت احیای دریاچه ارومیه ، خود نیازمند احیا بوده است! انتظار فعالان محیط‌زیست ایران از ريیس‌جمهور منتخب مردمی آن بود که بر اساس تبلیغات انتخاباتی و کارنامه شفاف خانم ابتکار در دوره اول ریاست جمهوری ایشان، در این دوره نیز فردی باورمند به حفاظت محیط‌زیست بر این کرسی مهم و حساس بنشیند.
به اعتقاد عمومی جامعه، دکترروحانی با این انتخاب، دل حامیان محیط زیستی خود را رنجانده است! چنانکه این انتخاب، بدون شك تنش های زیادی را بین طرفداران محیط‌زیست و گروه‌های مردم نهاد از یک‌سو و تصمیم‌سازان بحران‌های محیط‌زیستی از سوی دیگر به‌وجود خواهد آورد که به هیچ رو با شعارهای ريیس‌جمهور محترم همچون شعار تدبیر و امیدو امنیت و آرامش ایران برای همه سازگار نيست.جناب دکتر روحانی، عیسی کلانتری آن نجات دهنده محیط زیست شکننده ایران نیست؛ کلانتری هرگز از خطاهایش توبه نکرده و برای جبران اشتباهاتش بازنگشته است!
کلانتری آمده تا با شعارهای جدید و مبتنی بر پذیرش بحران‌های موجود، راه‌حل های غیر پایدار ارائه دهد و مسکن‌وار، دل تشنگان طرح های انتقال آب، حامیان تراریخته و... را شاد کند؛ غافل از آنکه گذر زمان می تواند اندوه جبران ناپذیری برای همه بر جای بگذارد.برکناری عیسی‌کلانتری، درخواست بسیاری از دلسوزان کشور است که می‌تواند منتهی به رعایت ملاحظات محیط زیستی در توسعه کشور و دستیابی به توسعه پایدار باشد.
هرچند به گمان بسیاری، انتخاب ایشان منطبق بر خواسته های شما برای تکمیل پازل موردنظرتان بوده و برکناری ایشان دور از ذهن است اما پذیرش نقد منصفانه، شرط اخلاق، منطق و خرد‌ورزی است. در عمل نشان دهیم که محیط زیست را به‌طورعميق درک کرده و برای آفریدگار طبیعت احترام قايلیم و امر به معروف و نهی از منکر را ارج می نهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همکار

      سلام.من ازکارکنان با زنشسته.کشاورزی سابق هستم کلانتری هم دردوره زمامداری کشاورزی را نابود کرد وهم ظلم بزرگی به کارکنان ان ورارتخانه کرد.پس باید فاتحه محیط زیست راخواند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج