۶۲۶۳۹۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کارنامه تکمیل ظرفیت دکتری فردا منتشر می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری که در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده‌اند، در روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه جاری خبرداد.

ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری که در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده‌اند، در روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه جاری خبرداد.
دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نموده اند به همراه اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور فردا دوشنبه ۱۵ آبان ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ داوطلبانی که در کد رشته ‌محل‌های انتخابی، دارای نمره علمی لازم می باشند ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانی دانشگاه مربوط، با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی ( آزمون کتبی، مصاحبه و ....) و مطابق اطلاعیه مندرج در سایت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی زیربط شرکت نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان تاکید کرد: بدیهی است که داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای ارزیابی تخصصی اقدام کنند که کد رشته محل مربوط را در فرم انتخاب رشته خود انتخاب نموده و حدنصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج