۶۲۶۵۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قدردانی سپاه از حضور مردم در مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی

سخنگوی سپاه از حضور «گرم، صمیمی و معنادار» آحاد مختلف مردم و مسئولین درمراسم ترحیم «پدر بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی» قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سپاه از حضور «گرم، صمیمی و معنادار» آحاد مختلف مردم و مسئولین درمراسم ترحیم «پدر بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی» قدردانی کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان مراسم ترحیم پدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی ،فرمانده نیروی قدس سپاه که با حضور گسترده مردم و مسئولین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)برگزار شد، از سوی «این نهاد انقلابی و مردمی» ، از «حضور گرم، صمیمی و معنادار آحاد مختلف مردم و مسئولین» که به دعوت روابط عمومی کل سپاه در این مراسم شرکت کردند قدردانی کرد.

وی با اشاره به «ابراز لطف و محبت اقشار مختلف مردم و مسئولین از طیف‌ها و گروه‌های مختلف» ، پس از ارتحال این پدر بزرگوار ،تصریح کرد: از تمامی دوستداران انقلاب اسلامی و ارادتمندان شخص سردار سلیمانی که طی این چند روز با نوشته ها و پیام های تسلیت خود و حضور در مراسم های ترحیم با این فرمانده دلاور سپاه اسلام همدردی کردند ،تقدیر و تشکر می کنیم.

سردار شریف در ادامه «ابراز محبت گسترده مردم به یکی از فرماندهان دلاور و مخلص سپاه» را «مایه افتخار این نهاد مردمی» برشمرد و تاکید کرد: این حضور گسترده و صمیمی پیام معنا داری را برای ما پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دارد که تا جان در بدن داریم برای امنیت مردم و پاسداری از انقلاب بزرگ اسلامی و فدا کردن جان در راه آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسداران شایسته ای بوده و خدمات خالصانه خود به ملت فهیم و سرافراز ایران و انقلاب اسلامی را تداوم دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن علیزاده ارومیه

      خداوندهمیشه پشت وپناه شمادلاوران باشد.وچشم دشمنان شما
      کوربشه شماهامایه سرافرازی ملت ایران هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج