جاباما
۶۲۶۶۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۵


فال روزانه 1396/08/15

فال روزانه دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۵ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، زیرک، منطقی، موقر و با متانت و بی پروا هستید. اطرافیان شما را به عنوان فردی خونگرم و صمیمی می شناسند، اما گاهی حالت تهاجمی به خود می گیرید و همه را متعجب می کنید. امسال دوره ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود و همه چیز حداقل تا حدودی به نفع شما پیش خواهد رفت، اما اگر می خواهید اوضاع تا آخر به همین خوبی پیش برود باید از شرکت در بحث های جنجالی به ویژه با عزیزان و نزدیکانتان خودداری کنید. شما می توانید از طریق معاملات مرتبط با املاک و مستغلات منافع مالی بسیاری را به دست بیاورید. کمک های غیر منتظره ای که از دوستان و اعضای خانواده تان دریافت خواهید کرد فرصت های کاری و تجاری جدیدی را برای شما فراهم خواهند کرد. سرمایه گذاری در خرید و فروش اشیای گران قیمت و آثار هنری نیز می تواند برای شما سود زیادی را به همراه داشته باشد. فرزندانتان با موفقیت هایشان خبرهای خوشحال کننده ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد. احتمال این که بتوانید در شهر محل سکونتتان نیمه گمشده تان را پیدا کنید زیاد نخواهد بود و در سفر شانس بیشتری خواهید داشت.

فال روزانه 1396/08/15

امروز استرس و فشار کاری دارد شما را از پای در می آورد. سعی کنید غذای کافی بخورید و تا می توانید آب بنوشید. همچنین باید به مقدار کافی برای استراحت کردن وقت بگذارید و از گذراندن تمام روز پشت میز کارتان جدا خودداری کنید. برای این که به بدنتان زیاد فشار وارد نشود حتما زمانی را صرف بلند شدن و راه رفتن کنید. اگر نمی توانید از اتاق کارتان بیرون بروید در همات فضای کارتان هر چند ساعت کمی قدم بزنید. پس از پایان ساعت کاری هر چه سریعتر به خانه رفته و به هر روشی که خودتان می دانید روی شما جواب می دهد فشار و استرس روز را از بدنتان خارج کرده و تا می توانید استراحت کنید. فردا روز آسان تری خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/15

شما امروز خیلی خوب از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید و همین به شما کمک خواهد کرد تا بدانید برای انجام کارهایی که به عهده دارید چه کمبودهایی را باید برطرف کنید. امروز شما بسیار رمانتیک و احساساتی شده اید و دوست دارید تمام روزتان را در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید. احتمال این که بتوانید تمام روز را با او باشید خیلی کم است، چون هر دوی شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما می توانید طوری برنامه ریزی کنید که از ساعات محدود در کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید. شاید هماهنگ کردن برنامه هایتان با هم کار سختی باشد، اما قطعا لحظات خوش با هم بودن ارزش تلاشی که می کنید را خواهند داشت.

فال روزانه 1396/08/15

امروز یک زن که شاید هم یکی از همکارانتان باشد به دیدن شما خواهد آمد، رفتار این شخص که بسیار هم باهوش است گاهی برای شما آزار دهنده است، امروز هم اگر مواظب نباشید خیلی زود خودتان را درگیر بحث خواهید یافت که اصلا دلتان نمی خواسته است وارد آن شوید. شاید حتی به یکباره ببینید که صدایتان هم بلند شده و تقریبا دارید با هم دعوا می کنید. سعی کنید از این شخص فاصله بگیرید؛ او مشکلاتی دارد که به شما هیچ ارتباطی ندارند، اما می خواهد شما را درگیر آنها کند و فقط خودان هستید که می توانید از بروز چنین وضعیتی جلوگیری کنید. البته که باید با او رفتاری مودبانه داشته باشید، اما به هیچ وجه مجبور نیستید تمام گفته ها و کارهایش را تحمل کنید.

فال روزانه 1396/08/15

امروز تماس های بسیاری با شما گرفته خواهند شد. برخی از این تماس ها را افرادی از راه دور با شما می گیرند، بعضی از آنها هم از جانب دوستانی هستند که با درگیری ها و مشکلات عاطفی دشواری دست و پنجه نرم می کنند و به یک گوش شنوا برای درد و دل کردن نیاز دارند. به احتمال زیاد یکی از این تماس ها هم از جانب عشقتان خواهد بود که بی صبرانه می خواهد شما را ببیند. چرا خودتان را با حرف زدن پای تلفن خسته کنید؟ اگر برنامه ی فشرده ای که برای امروزتان دارید وقتی برایتان باقی گذاشت، در اولین فرصت ممکن با هم قرار گذاشته و در یکی از محل های مورد علاقه تان همدیگر را دیده و به صحبت با هم بنشینید.

فال روزانه 1396/08/15

امروز ممکن است مجبور به رسیدگی به مسائل مالی باشید. شما باید صورت حساب ها را پرداخت کنید، چک های بانکیتان را وصول کنید و یا مبلغی که بابت معامله ای قرار بوده به حسابتان واریز شود را از حسابی به حساب دیگر منتقل کنید. احساس آرامشی که شما از انجام این کارها به دست خواهید آورد قابل وصف نیست و باعث خواهد شد تمام روز روحیه بسیار خوبی داشته باشید. حالا که این همه انرژی در وجود خود احساس می کنید چرا کمی ورزش و پیاده روی را هم به برنامه امروزمان اضافه نکنید؟ می توانید به یکی از دوستان نزدیکتان زنگ زده و او را هم با خود همراه کنید. بعد از یک روز سخت کاری شما حق کمی خوش گذرانی را دارید.

فال روزانه 1396/08/15

شما از لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و برای انجام هر کاری که به عهده تان باشد آماده اید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و کمی ورزش کردن می تواند ایده ی بسیار خوبی باشد. با این همه انرژی که امروز در اختیار دارید هر لحظه انجام کار تازه ای به ذهنتان می رسد، یک لحظه می خواهید دوره ی آموزشی جدیدی را شروع کنید و لحظه ای دیگر به فکر رفتن به سفری دور و دراز هستید. شور و اشتیاق بسیار و نگاه مثبتی که امروز در اختیار دارید باعث می شود که هیچ حد و مرزی برایتان وجود نداشته باشد. در کنار تمام مسئولیت هایی که به عهده دارید حتما زمانی را به انجام آنچه قلبتان از شما می خواهد اختصاص دهید.

فال روزانه 1396/08/15

امروز ممکن است در ابتدای روز فکر کنید که هیچ چیزی برایتان غیر ممکن نیست و برنامه خیلی سنگینی برای خود در نظر بگیرید، اما اگر بیش ازاندازه به خودتان فشار بیاورید خیلی زود از این کارتان پشیمان خواهید شد. امروز شما به یکباره از لحاظ روحی به دوستی که در جایی دور از شما زندگی می کند و مدتی طولانی است او را ندیده اید به شدت احساس نزدیکی می کنید. شما در این فکر هستید که او این روزها چه می کند و شاید حتی نگران او شوید و به این فکر بیفتید که چرا یکباره اینقدر به فکر او افتاده اید. به جای این که تسلیم این احساسات منفی شوید با او تماس بگیرید و از وضعیتش باخبر شوید. او حتما از این که با یک دوست قدیمی کمی درد دل کند خوشحال خواهد.

فال روزانه 1396/08/15

امروز فعالیت های گروهی و دور همی هایی که در آنها شرکت دارید بسیار هیجان انگیز یا بهتر بگوییم پر تنش خواهند بود. حاضران در این جمع ها درگیر بحث با یکدیگر خواهند شد و با تعصب بسیاری از نقطه نظرات خود دفاع خواهند کرد و پیدا کردن نقاط مشترک خیلی سخت و تقریبا غیر ممکن خواهد بود. امروز به نفع شماست که در این بحث ها هرچقدر هم که وسوسه برانگیز باشند شرکت نکنید. شما نخواهید توانست حرف خودتان را به کرسی بنشانید و فقط دلخوری هایی بین شما و دوستانتان به وجود خواهند آمد. بالاخره یک نفر دیگر هم در این جمع پیدا خواهد شد که مثل شما به شرکت در این بحث ها علاقمند نباشد و شما بتوانید در آرامش با او صحبت کنید.

فال روزانه 1396/08/15

شما این را احساس می کنید که تغییراتی احتمالی در زندگی شخصی یا حرفه ایتان در پیش هستند و همین باعث شده است دچار احساس نگرانی و عدم امنیت شوید. اصلا خودتان را تسلیم این احساسات آزار دهنده نکنید. اگر تغییری در کار باشد این تغییر بدون شک به نفع شما خواهد بود. شاید در ابتدا این طور به نظر نرسد و حتی اوضاع کمی برایتان سخت شود، اما در نهایت همه چیز باب میل شما خواهد بود. امروز تنش و استرس زیادی را در بین اطرافیان خود حس می کنید و جذب بخشی از این انرژی منفی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. سرتان را با مسائل شخصی تان گرم نگه دارید و خودتان را درگیر مشکلات دیگران نکنید.

فال روزانه 1396/08/15

شما این اواخر درگیر برنامه ریزی برای سفر به کشوری دیگر به منظور ادامه تحصیل و کسب رتبه ی علمی بالاتر و یا آغاز یک زندگی جدید بوده اید. شما پیش از این هم به این هدف فکر کرده بودید اما هربار به دلیلی آن را به تعویق انداخته اید. حالا بالاخره از آن محدودیت های خیالی که برای خودتان تعیین کرده بودید رها شده اید و قصد دارید که تصمیم خود را عملی کنید. وقتی تا این حد مصمم باشید هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. البته که مجبور خواهید بود زمان زیادی را صرف فراهم کردن آمادگی های لازم برای انجام این کار بکنید، اما خوشبختانه در این مسیر مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید به هدفتان خواهید رسید.

فال روزانه 1396/08/15

امروز درگیری ها و کاغذبازی های مرتبط با یک مسئله ی مالی که برای مدتی طولانی درگیر آنها بوده اید بالاخره به سرانجام خواهند رسید و خیالتان از بابت آنها راحت خواهد شد. اگر هیچ اتفاق خوب دیگری هم در طی این روز پیش نیاید، این اتفاق باعث خواهد شد که روحیه تان حسابی تغییر کند. شما آنقدر سر حال می شوید که دائم دلتان می خواهد حرف بزنید و پر از شور و نشاط و سرشار از احساسات شده اید. شاید حتی به یکباره به سرتان بزند که شخصی را که دوست دارید با یک قرار عاشقانه ی درست و حسابی غافلگیر کنید. خوب، حالا که فرصتی پیش آمده است و کیفتان روبراه است تا می توانید خوش بگذرانید.

فال روزانه 1396/08/15

تجربه هایی ناخوشایند در رابطه با کار، خانواده و یا تحصیلات باعث ناراحتی یکی از دوستان، همکاران و یا شاید حتی عشقتان شده اند و هر لحظه ممکن است با واکنش هایی تند و عصبی از طرف او مواجه باشید. رفتار این شخص در حال حاضر بسیار غیر قابل پیش بینی است و حتی اگر در یک لحظه شاد باشد ممکن است لحظه ای دیگر غرق در غم و اندوه باشد. سعی نکنید او را نصیحت کنید و یا بخندانید، این کارهای شما تنها باعث عصبانیت او خواهند شد و به هیچ وجه در آرام کردن او موفق نخواهید بود. در شرایط موجود بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که او را به حال خودش بگذارید تا با خودش و شرایطی که پیش آمده کنار بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج