۶۲۷۰۴۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طعنه جدید سامسونگ به اپل

حقیقتا هنوز نمی توانم خنده ام را جمع کنم! به تصویر شاخص مطلب نگاه کنید و آن را در ذهن داشته باشید تا درباره طعنه جدید سامسونگ به اپل که در زمانی بسیار کلیدی منتشر شده است صحبت کنیم. پیش از آن لطفا مرا ببخشید، خنده تلخ من از از گریه غم انگیز تر است!

وب سایت ترنجی - سینا عطایی: اجازه بدهید یک پیش زمینه به شما بدهیم. سامسونگ امریکا را می توان یکی از هوشمندترین ها در زمینه کمپین های تبلیغاتی دانست. آن ها تقریبا هر سال و با ارایه هر نسل جدید آیفون سعی می کنند تا تبلیغاتی نیش دار منتشر کنند و با این کار توجه همه را به خود جلب کنند و در لابه لای آن برتری خود را ثابت کنند! ویدیویی که در ادامه خواهیم دید از سال ۲۰۰۷ و عرضه اولین آیفون شروع می کند تا به سال ۲۰۱۷ می رسد. چندین مورد در این ویدیو ۱ دقیقه ای گنجانده شده است که هوشمندی ویژه ای می خواهد.
طعنه جدید سامسونگ به اپل

داستان، داستانِ پسری است که از دوره نوجوانی خود به آیفون علاقه مند می شوند و تقریبا هر نسل آن را تهیه می کند اما دوست دختر یا شاید هم خواهرش (چه کسی می داند! نظر شما چیست؟) همیشه گزینه بهتری از سامسونگ را داشته که سبب شرمساری او می شود. سامسونگ به شکل مشخصی روی دستگاه هایی تمرکز می کند که در بازار امریکا خاطرات خوشی را به جای گذاشته اند. پس از اولین طعنه که دستمایه تبلیغات گوگل نیز هست، یعنی مشکل همیشگی کمبود حافظه، به ناگاه می رسیم به سال 2013 و مقایسه آیفون 5 اس در کنار گلکسی نوت 3! اینجا سامسونگ به پیشرو بودن خود در تولید دستگاه هایی با نمایشگر بزرگتر که حتی قلم هم دارند اشاره می کند.

پس از آن به سال 2016 می رسند و جایی که گلکسی اس 7 اج ضد آب است اما آیفون 6 اس نیست و در حالی که آیفون بیچاره در کیسه برنج سر می کند، دوستش عکس خاطراتشان را روی گلکسی اس 7 اج نگاه می کند! نکته سنجی سامسونگ در انتخاب دستگاه ها برای مقایسه نیز جالب توجه است، چرا برای ضد آب بودن از گلکسی اس 5 استفاده نشد؟ چون حقیقتا آن یک دستگاه افتضاح بود!

سال 2017 و حذف جک 3.5 میلی متری صدا طرفداران آیفون را با زندیگ دانگلی یا همان رابط های مختلف آشنا کرد. در این بخش می بینید که پسر داستان ما می خواهد با هندزفری فیلم ببینید اما آیفون 7 آن شارژ ندارد (یک شرایط کاملا طبیعی که برای همه ما پیش می آید) اما برای این کار نیاز به سیم کشی های خاص (!) دارد، آن سوی کادر گلکسی نوت اس 8 وجود دارد که روی پد شارژ وایرلس شارژش تکمیل شده است. آ … سامسونگ! چه خبر از گلکسی نوت 7؟!؟!

و در نهایت به صف آیفون تن (iPhone X) می رسیم! خدایا من نمی توانم وقتی صورت آن شخص که با موهای آرایش شده شبیه به ناچ بالای نمایشگر آیفون تن (iPhone X) در صف قرار گرفته را می بینم نخندم ولی به هر حال این یک زیاده روی از سمت سامسونگ است. نکته آخر اما خلوت تر شدن صف طرفداران اپل است! بزرگ شو و گلکسی بخر!

مسلما این یک تبلیغات تند و تیز است که تا مدت ها سامسونگ را سر زبان ها می اندازد، طرفداران متعصب با آن ساعت می خندد یا ساعت ها حرص می خورند اما صحبت اینجاست که هر شرکتی سعی دارد تا با دست گذاشتن روی نقاط قوت خود که همزمان نقاط ضعف رقیب نیز هست، پیشرو بودن یا برتری خود را ثابت کند؟
اجازه بدهید ویدیو تبلیغات جدید گلکسی نوت 8 و طعنه جدید سامسونگ به اپل: بزرگ شو و گلکسی بخر را با هم ببینیم:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
طعنه جدید سامسونگ به اپل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج