۶۲۸۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف

بنابر پیش‌بینی‌ها کربلای معلی و مجف اشرف طی ۲۴ ساعت آتی با غبار رقیق و وزش باد موقتی همراه خواهد بود که رفته رفته بر شدت وزش باد و گرد و غبار در روز جمعه و شنبه افزوده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: طبق داده‌های هواشناسی و بر اساس پیش‌بینی‌‌ها، آسمان کربلای معلی و نجف اشرف طی ۲۴ ساعت آتی با غبار رقیق همراه خواهد بود اما رفته رفته از روز جمعه با توجه به تغییرات جوی همانند وزش باد و کاهش دما شاهد افزایش گرد و غبار در این مناطق عراق و نقاط مرزی خودمان خواهیم شد.

دمای هوای کربلای معلی و نجف اشرف امروز در گرمترین لحظات ۳۳ درجه بالای صفر رسیده که تا روز جمعه شاد کاهش دمای سه تا پنج درجه‌ای خواهیم بود و وزش باد نیز در ساعتهای آتی شدت می‌یابد.

همچنین مرز مهران و خسروی نیز در ساعتهای آتی با وزش باد و غبار محلی همراه خواهد بود که زائران در مرزها و خاک عراق باید به مسائل بهداشتی در زمان حضور غبار دقت کنند و از ماسک در این رابطه بهره بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hasan

      این روزها در کربلا قدم که می زنی ، افراد ژولیده و خاک آلوده ارج و قرب خاصی دارند، خادمین مواکب با التماس از آنها می خواهند که از آنها لیوان چایی ، آبی بگیرند کلمه زایر را که خطاب می کنند ، مقدس ترین عبارت است ، بالا ترین التماس است ، خالص ترین نیاز است!!!
      کمی دقت کنی ، زایر پیاده با پا های خسته ، تاول زده ، به سختی راه می رود اگر با او روبرو شوید ، منتظر می شود تا او را رد کنی ، دیگر رمق دور شدن و راه باز کردن نمانده!
      از راه که وارد حرم می شوند ، کوله پشتی را در اطراف رها می کنند و دمپایی را به سویی و مشتاقانه به سوی حرم یار می روند ،اینبار اجازه از حرم علمدار وفادار نمی گیرند و مستقیم به حرم عشق می روند!

      این روزها در حرم خیلی ها مثل پیران راه می روند ،چرا که تاول ها هنوز التماس دعا دارند،
      این روزها بعضی از دور گریه می کنند و از ترس باز شدن تاول ها در فشار جمعیت ، سمت ضریح نمی روند، سلام را از دور می دهند و خاک آلود سجده شکر بجا می آورند ، که امسال نیز هم نصیبشان شد ،
      اللهم الرزقنا زیارت الحسین علیه السلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج