۶۲۸۵۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: در نبود من، کیفیت سوئد پایین آمده است

مهاجم شیاطین سرخ می‌گوید کیفیت تیم ملی فوتبال سوئد در نبود وی دچار افت شده، اما این تیم همچنان جاه‌طلب است.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهمیوویچ که سال‌ها سابقه بازی برای تیم‌های باشگاهی یوونتوس، میلان و اینتر را در کارنامه‌اش دارد، در آستانه تقابل دو تیم سوئد و ایتالیا در دیدار پلی‌آف راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: دو بازی فوق‌العاده بین سوئد و ایتالیا برگزار خواهد شد که کار هر دو تیم سخت خواهد بود. هر دو تیم تمام تلاش خود را برای صعود به جام جهانی به کار خواهند بست، از این‌رو این دو بازی به مانند فینال خواهد بود. بازی‌های پلی‌آف هم کاملاً متفاوت از بازی‌های مرحله گروهی است.

وی افزود: سوئد بدون فشار بازی خواهد کرد چون از زمانی که من اعلام بازنشستگی کردم، هواداران و رسانه‌ها انتظار زیادی از این تیم ندارند. زمانی که من برای سوئد بازی می‌کردم سطح کیفی تیم بالا بود، به همین خاطر در نبود من کیفیت تیم هم پایین آمده است. با این وجود تیم ملی سوئد به لحاظ گروهی همچنان خوب است و تنها مسئولیت کمتری به روی شانه‌های بازیکنان است. بازیکنان خیلی باتجربه نیستند، اما پروژه سوئد همچنان جاه‌طلبانه است.

زلاتان: در نبود من، کیفیت سوئد پایین آمده است

ابراهیموویچ که پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی سوئد اعلام بازنشستگی کرد، در پاسخ به این پرسش که «در صورت صعود سوئد به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آیا تمایل به بازی مجدد برای تیم ملی را دارید؟»، خاطرنشان کرد: خیر، داستان من با تیم ملی سوئد بسته شد، اما باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. قطعاً رفتن به روسیه لذت‌بخش خواهد بود.

مهاجم منچستریونایتد با تمجید از هم‌تیمی پیشین خود صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: هیچکس قویتر از وراتی نیست، اما او باید توانایی خود را در مسیر درستی مورد استفاده قرار دهد. او یکی از بهترین هافبک‌های جهان است، اما به نظرم او با بازی در پست هافبک دفاعی می‌تواند نقشی کلیدی‌تر در تیم ایتالیا داشته باشد.

تیم‌های سوئد و ایتالیا در بازی رفت پلی‌آف راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸، فردا (جمعه) در شهر استکهلم به مصاف هم می‌روند و بازی برگشت دو تیم هم روز دوشنبه در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج