جاباما
۶۲۸۸۷۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: چرا تمام سربازان به یک تیم خاص می روند؟

مدیرعامل ذوب آهن از انتقال بازیکنان این تیم به تراکتورسازی انتقاد کرد.

ورزش سه: ذوب آهن از جمله تیم هایی است که چند بازیکن آن در آستانه شروع خدمت سربازی قرار دارند و همین موضوع در نیم فصل لیگ برتر می تواند به آنها لطمه وارد کند.

مدیرعامل ذوب آهن که این روزها با مدیران تراکتورسازی اختلافاتی را نیز داشته و به تازگی موفق شده 50 میلیون از طلب این باشگاه را از مدیران تراکتورسازی دریافت کند، در موضع گیری جدید درباره احتمال سرباز شدن پهلوان به مهر گفت: در اینکه بازیکنان باید به خدمت سربازی بروند شکی نیست. ما هم خودمان سربازی رفته ایم آنهم زمان جنگ تحمیلی و این باعث افتخارمان است. در سربازی رفتن بازیکنان ذوب آهن شک نکنید ولی باشگاه، مالک بازیکن است و اینطوری نیست هرکسی دلش خواست برای خدمت به هر تیمی که دلش خواست، برود.

صحبت های مدیرعامل ذوب آهن نشان می دهد که آذری از انتقال بازیکنان سرباز به تراکتورسازی ناراحت است. او در ادامه در این باره تصریح کرد: من نامه ای را برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تنظیم کرده ام. در واقع بازیکنان برای انجام دوران خدمت سربازی، به صورت قرضی راهی یک تیم دیگر می شود. اصلا شاید ما دوست داشته باشیم بازیکنمان را بدهیم باشگاه ملوان یا فجر سپاسی. اگر بحث، بحث خدمت کردن است که ما می توانیم بازیکنمان را به این تیم ها هم بدهیم.

وی تصریح کرد: نمی شود هم بازیکنمان را به یک تیم خاص بدهیم، هم در آن تیم مصدوم شود و هم حرف زور بگویند. باید ساز و کاری برای بازیکنان سرباز مشخص شود. به هر حال باشگاه ملوان هم می تواند برای جذب بازیکنان سرباز ما درخواست بدهد. ما منافع باشگاه ذوب آهن را در نظر می گیریم. مگر قانونی وجود دارد که تمام سربازان به یک باشگاه خاص بروند؟

صحبت های سعید آذری نشان می دهد او این روزها از اختلافات زیادی با مدیران تراکتورسازی دارد و قصد دارد تا از انتقال بازیکنان خود به این تیم به عنوان سرباز جلوگیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرباز فقط براتیم ملی وسلام..درغیراین صورت همه باشگاهها عدالت رعایت شود

      پاسخ ها

      • محمد نورانی

        خودتون را پاره نکنید هر بازیکنی آرزوش که بازیکن تراکتور کبیر باشه. درضمن آقای آذری خودش هم میدونه که نامه اش اصلاً ارزش نداره. اگه تراکتور بخواهد پهلوان آرزوشه بیاد.بیرانوند هم میخواست شرط بزاره که مسولان تراکتور بدون رودرواسی گفتن ما بیرانوند نمیخواهیم که اون واسه ما شرط گذاشته.

    • پیر مرد پرسپولیسی

      چون بقیه تیمهای نظامی لیگ یکی اند واون تیم خاص لیگ برتری ست ،طبعا بازیکنها هم دوست دارند درلیگ برتر بازی کنند تا بهتر دیده شوند ،این روعباس اقاهم می دونه که لیگ برتر پرستیژش بیشتره ،البته اگه منظور شما تراکتور نبوده وانشاالله قصد فتنه گری نداشته باشید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج