۶۲۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از چين و تركيه پيشنهاد دارم،ممفيس را تـرك نمـي‌كنـم

حامد حدادی فعلا در آمریکا ماندنی است

ملي پوش بسكتبال ايران درباره پيشنهادهاي جديدش براي حضور در باشگاه‌هاي خارجي گفت: چند پيشنهاد از باشگاه‌هاي چين و تركيه دارم و پس از بررسي تيم آينده‌ام را انتخاب مي‌كنم.

ملي پوش بسكتبال ايران درباره پيشنهادهاي جديدش براي حضور در باشگاه‌هاي خارجي گفت: چند پيشنهاد از باشگاه‌هاي چين و تركيه دارم و پس از بررسي تيم آينده‌ام را انتخاب مي‌كنم.

حامد حدادي بازيكن تيم بسكتبال ممفيس آمريكا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا با تاييد پيشنهاد‌هاي خارجي اظهاركرد: از ليگ‌هاي تركيه و چين پيشنهاد دارم و بايد به دقت آنها را بررسي كنم و در انتها با يكي از آنها به توافق برسم، البته هنوز با باشگاه ممفيس قرارداد دارم و وقتي كه بازي‌هاي اين ليگ آغاز شود، تيمي را كه قرار است به آن‌جا بروم ترك كرده و به ممفيس مي‌پيوندم.

وي همچنين افزود: چون ‌ليگ NBA در حال حاضر به نوعي قفل شده است و بازيكنان اين ليگ به دليل مشكلات مالي اعتصاب كرده‌اند، هنوز معلوم نيست چه زماني فصل جديد آن آغاز شود.

سنتر دو متر و ۱۸ سانتي‌متري ايران درباره صحبت‌هايي مبني بر حضورش در يك تيم چيني و دريافت دستمزد ماهانه‌ي ۲۰۰ هزار دلار گفت: بهتر است اين موضوع به صورت يك راز باقي بماند و جايي فاش نشود. شايد مبلغ پيشنهادي بيشتر يا حتي كمتر باشد. فعلا تمايل ندارم در مورد آن صحبت كنم. قطعا اين موضوع در آينده مشخص مي‌شود و همه به آن پي مي‌برند.

وي ادامه داد: تمريناتم را به همراه تيم‌ملي از امروز در تهران آغاز خواهم كرد. تيم‌ملي شهريورماه عازم جام ملت‌هاست. اميدوارم كه به همراه تيم‌ملي در اين رقابت‌ها موفق ظاهر شويم و بار ديگر قدرت بسكتبال ايران را به آسيا نشان دهيم.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حامد حدادی فعلا در آمریکا ماندنی است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج