۶۳۰۱۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

دستور قطعی ولایتی برای اخراج استاد هتاک

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در ابلاغی به سرپرست دانشگاه آزاد استان مرکزی (واحد اراک) دستور داد تا استاد هتاک این واحد دانشگاهی ظرف ۲۴ ساعت آینده از دانشگاه آزاد اسلامی اخراج شود.

خبرگزاری فارس: روز یکشنبه ۷ آبان پس از دریافت اطلاعاتی از دانشگاه آزاد اسلامی اراک مبنی بر اینکه یکی از اساتید این دانشگاه هنگام تدریس و در حضور دانشجویان به پیامبر اسلام(ص) و سایر مقدسات اسلامی اهانت کرده است، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به رئیس واحد اراک از او خواست تا بعد از تحقیق و در صورت اثبات این موضوع، «بدون درنگ» نسبت به اخراج این فرد اقدام شود.

بعد از بررسی‌های انجام شده و محرز شدن القای اندیشه‌های الحادی این استاد به دانشجویان در این واحد دانشگاهی، ولایتی امروز یکشنبه 21 آبان در نامه‌ای به عباسعلی حیدری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی واحد اراک دستور داد طی 24 ساعت آینده این استاد از دانشگاه آزاد اسلامی اخراج و از همه سمت‌های آموزشی و دانشگاهی خلع شود.

متن این دستور به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر عباسعلی حیدری

سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی واحد اراک

سلام علیکم؛

ضمن تشکر از اقدام شایسته و انقلابی جنابعالی در برخورد با پرونده یکی از مدرسین آن دانشگاه که سخنان اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس نبی‌ مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و اسلام عزیز گفته است که براساس گزارش حضرتعالی که از فایل صوتی ایشان استخراج کرده‌اید و نمونه بعضی از جملات موردنظر به شرح ذیل می‌باشد؛

1- در اسلام حجاب نداریم، حجاب را شیعه آورده است.

۲- اگر پوشش و حجاب می‌توانست جلوی این فسادها را بگیرد که این همه بزهکاری و مشکلات جنسی نداشتیم.

و جملات اهانت‌آمیز دیگری که قلم از نوشتن و زبان از بازگو کردن آن شرم دارد.

لذا با توجه به حکم کمیته انتظامی آن واحد دانشگاهی به شماره ح/۹/۹۶/۹۷۵ مورخ ۹۶/۸/۸ که بزه انتسابی به نامبرده را محرز تشخیص داده است، مقرر فرمایید برابر بند ۱۵ ماده ۷ آیین‌نامه با موضوع «القای اندیشه‌های الحادی و توهین به مقدسات اسلامی» حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از تاریخ ابلاغ این نامه نسبت به خلع وی از کلیه سمت‌های دانشگاهی و آموزشی و اخراج قطعی نامبرده از دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایید و نتیجه را به اینجانب منعکس نمایید.

لازم به ذکر است که این دستورالعمل قطعی است و به هیچ وجه امکان تجدیدنظر توسط هیچ مقامی در آن مورد قبول نمی‌باشد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسرین

      درود برشما دکتر بزرگوار و دستور انقلابی تان. افکار الحادی باید با اقدام وعمل انقلابی واسلامی بشدت قلع وقمع شود

    • ح

      چه استاد ساده و بی تدبیری بوده که برزبان اورده اینهمه استاد بیسواد و ظاهر فریب در دانشگاهها هست که عملا توهین میکنن از قبیل ارتباطات نا مشروع با دانشجویان و اخذ رشوه و.... ولی بخاطر ریا کاری و پاچه خواری کسی به این شدت و حدت پیگیر نیست

    • بدون نام

      مشتی لیبرال کم سواد رو به صورت کاملاً هدف‌مند به عنوان استاد ریختن تو دانشگاهها، نه تنها کمترین اطلاعاتی درباره اسلام عزیز ندارند بلکه دانشجویان خالی الذهن رو هم به کیش ناکیش خودشون میارن، بعضاً سوالات و شبهات بسیار پیش پا افتاده ای توسط تحصیل کرده های ما مطرح میشه که خنده دار هستند و جالبه همین شبهات باعث دین گریزی اونا میشه!

    • مجید

      احسنت
      اقدام انقلابی و اسلامی و ملی

    • امیر

      خدا پدر و مادر اموات دکتر ولایتی رو رحمت کنه 4 نفر مثل این اقا قاطع با اینجور افراد رفتار کنن و مماشات نداشته باشن خان باجی و خالو خواهرزاده بازی در نیارن کشور ما درست میشه قابل توجه مسئولین یاد بگیرید

    • بدون نام

      سلام احسنت جناب اقای ولایتی

    • بی نام

      خوب دستوری دادن آقای ولایتی .کاشکی تمام استادهای دانشگاه رو دستور بدن اخراج کنن .روز 7 آبان که میشه که بزرگداشت کوروش کبیره و حتی روزهای دیگه هم سر کلاس ها همین حرف ها رو میزنن .خوب معلومه که این حرفایی که دانشجوهای ما یاد گرفتنه از کجاست دیگه .

    • بدون نام

      آنکه راه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است؟

    • علی

      خب که چی؟ الان دیگه همه چیز درست شد؟ اگر راست میگید با همین جدیت و قاطعیت جلوی اختلاس ها را بگیرید و مقام های مختلس را خلع کنید نه اینکه یه پست بالاتر بهشون بدید.
      البته اگر برترین ها این نظر من را منتشر کنه و فقط موافق ها را منتشر نکنه.

    • بدون نام

      دیگه مشکلات مردم حل شد.خداروشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج