۶۳۱۸۲۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آخر سالی دشوار در انتظار بارسلونا و والورده

تعدادی از دشوارترین مصاف‌های فصل، در یک ماه و نیم باقی مانده از راه می‌رسند.

طرفداری: بارسلونا در حالی به کریسمس نزدیک می‌شود که بازی‌های فوق العاده سختی تا آغاز سال جدید در پیش دارد. تیم ارنستو والورده یک آزمون فوق العاده در پیش دارد.

وقفه بازی‌های ملی نوامبر نیز به پایان رسید و حالا تنور رقابت‌های باشگاهی داغ خواهد شد. در این بین، شاید بارسلونا یکی از دشوارترین تقویم‌های ممکن را تا پایان سال داشته باشد. بارسا در این مقطع، با تنی چند از رقبای مستقیمش برای قهرمانی رو در رو می‌شود و پرواضح است که اگر باز هم بتواند به روند شکست ناپذیری کنونی‌اش ادامه دهد، سال جدید را با یک شانس فوق العاده برای کسب جام آغاز خواهد کرد.

آخر سالی دشوار در انتظار بارسلونا و والورده

به گزارش مارکــــــــــا، از ۹ دیداری که برای بارسلونا تا پایان سال باقی مانده، پنج بازی در خانه حریفان برگزار می‌شود و هر کدام از آنها نیز به شدت خطر امتیاز دادن را در اذهان تداعی می‌کند. بارسا در این مدت باید به ترتیب در خانه لگانس، یوونتوس، والنسیا، ویارئال و رئال مادرید. روی کاغذ به نظر می‌رسد بازی روز شنبه، آسان ترین باشد اما با کمی توجه به نتایج خوبی که تیم گاریتانو در این فصل گرفته و آمار پایین گل‌های خورده این تیم در باتارکه، مشخص می‌شود که حتی نمی‌توان صد در صد روی سه امتیاز این بازی حساب باز کرد.

برخلاف بازی‌های خارج از خانه، بازی‌های خانگی نسبتا آسانی انتظار آبی اناری ها را در پایان سال می‌کشد. مورسیا، سلتاویگو، اسپورتینگ لیسبون و دپورتیوو لاکرونیا چهار تیمی هستند که باید پیش از شروع سال جدید، به نیوکمپ بیایند. انتظار نمی‌رود که بارسا در این چهار دیدار امتیاز بدهند. گرچه کسی فراموش نکرده که بارسا، لالیگای فصل پیش را به خاطر لغزش‌های غیرمنتظره مقابل تیم‌های کوچک از دست داد.

باید دید وقفه بازی‌های ملی چه تاثیری روی روند بارسا خواهد گذاشت. گرچه خبر خوب این است که لوییس سوارز و لیونل مسی به عنوان دو انتخاب اصلی خط حمله تیم، با فرم بسیار خوبی آماده مقطع پایانی سال می‌شوند. آزمون دشواری پیش روی والورده و تیمش قرار دارد. عیار آبی اناری‌ها پیش از شروع سال جدید به شدت محک خواهد خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      والورده دوست داشتنی

    • روح الله انصاری

      اینتیقام از یوبنتوس وریا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج