۶۳۱۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بحران در خط دفاعی بارسلونا

به نظر می‌رسد باید شاهد حضور فرمائلن در ترکیب بارسلونا باشیم.

طرفداری: خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی و ملی‌پوش بارسلونا با مصدومیتی که در جریان دیدار دوستانه کشورش مقابل نیجریه به آن دچار شد، وضعیتی بحرانی را در خط دفاعی آبی اناری‌ها به وجود آورده است.

به گزارش mundodeportivo، رئیس کوچک با این مصدومیت حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود و بازی‌های حساسی را نیز از دست می‌دهد. در این میان، والورده باید فکری به حال مرکز خط دفاعی تیمش کند. جایی که در حال حاضر تنها سه بازیکن در اختیار دارد. پیکه، اومتیتی و فرمائلن. دو نفر اول، دو انتخاب نخست والورده در این فصل بوده‌اند اما نباید فراموش کرد که هر دو در حال حاضر، 4 کارته هستند و دریافت یک اخطار در بازی روز شنبه برابر لگانس، به معنای از دست دادن دیدار فوق العاده حساس تیم در مستایا خواهد بود.

اگر فرض کنیم که هیچ یک از این سه مدافع در زمان غیبت ماسکرانو مصدوم نشوند، به نظر می‌رسد باید منتظر حضور پر رنگ فرمائلن در ترکیب بارسا باشیم. مدافعی که در این فصل تنها در یک بازی کوپا دل ری برای بارسا به میدان رفته و انتخاب چهارم والورده برای خط دفاعی است. گرچه اوضاع فرمائلن در تیم ملی به کلی متفاوت است و او اخیرا در هر دو بازی بلژیک مقابل مکزیک و ژاپن، نود دقیقه در میدان حاضر بود و از آمادگی خوبی برخوردار است.

از طرفی، والورده می‌تواند روی تیم ب نیز حساب کند. ارنستو پیشتر در بازی با اتلتیک بیلبائو که ماسکرانو غایب بود، داوید کوستاس را به تیم اول فراخوانده بود. هر چند که او این بازی را از روی سکوها تماشا کرد اما این نشان می‌دهد که والورده کوستاس را به عنوان یکی از گزینه‌هایش برای زمان های مورد نیاز حساب می‌کند. در چنین اوضاعی، بهتر می‌توان اصرار والورده بر خرید یک مدافع میانی دیگر را درک کرد. چهار مدافع میانی برای یک فصل طولانی و در تیمی چون بارسلونا، یک ریسک واقعی است. کافی است یکی از این سه مدافع نیز مصدوم شود تا بحرانی جدی گریبان صدرنشین لالیگا را بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج