۶۳۱۹۵۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نشریه کره شمالی: ترامپ مستحق مرگ است

یک نشریه کره شمالی نوشت که &#۰۳۹;دونالد ترامپ&#۰۳۹; رییس جمهور آمریکا به دلیل توهین به &#۰۳۹;کیم جونگ اون&#۰۳۹; رهبر کره شمالی مستحق مجازات مرگ است.

خبرگزاری ایرنا: یک نشریه کره شمالی نوشت که 'دونالد ترامپ' رییس جمهور آمریکا به دلیل توهین به 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی مستحق مجازات مرگ است.

'رودونگ سینمون' ارگان حزب حاکم کره شمالی این مطلب را به دنبال آن منتشر کرد که ترامپ در توییت اخیر خود رهبر کره شمالی را یک مرد کوتوله و خپل توصیف کرد.
این نشریه همچنین از اینکه ترامپ در جریان سفر ماه جاری میلادی به کره جنوبی بارها از کره شمالی و نظام و رهبر این کشور انتقاد نموده، ابراز خشم کرده است.
رسانه های گروهی کره شمالی هم امروز به طور یکپارچه از ترامپ انتقاد کرده و با لحنی شدید او را سگی که در حال پارس کردن است، توصیف کرده و آورده اند او یک جنگ طلب است.
این گزارش ها ترامپ را یک بازرگان برده پول خوانده اند که انگشت اتهاماتش را به سوی خورشید گرفته است و بیهوده از نظام، ملت، سبک زندگی و تاریخ کره شمالی و رهبر این کشور انتقاد می کند.
رسانه های گروهی کره شمالی آورده اند که به دلیل اهانت هایی که ترامپ به ملت و رهبر کره شمالی کرده است مردم این کشور برای وی مجازات مرگ در نظر گرفته اند.

کره شمالی همچنین به اینکه بالگرد حامل ترامپ نتوانسته است در مناطق مرزی دو کره در ماه جاری میلادی فرود‌ آید اشاره کرده و آورده است آنها بدی آب و هوا را بهانه کردند در صورتی که او می دانست نمی تواند شاهد قدرت نظامی نیروهای کره شمالی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      زود حکم را اجرا کنید جهان راحت شود.

    • بدون نام

      من عاشق کیم جونگ اونم احسنت به این شجاعتش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرکسی وقتی تاوان حرف و‌ عملش رو‌ نده شجاع میشه.این شامپانزه و پدر و پدربزرگش از خون مردم بدبخت کره مکیدن و تاوان حماقت اینارو مردم بدبخت باید بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج