۶۳۲۱۵۳
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

فرانسه از دخالت‎های منطقه‎ای ایران نگران است!

وزیر خارجه فرانسه در دیدار با همتای سعودی، ایران را به سلطه‏‌جویی متهم و برنامه موشکی این کشور را نگران‎کننده توصیف کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از آی۲۴، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه که به ریاض سفر کرده است در جریان کنفرانس خبری مشترک با «عادل الجبیر» همتای سعودی، مدعی شد که پاریس از بابت تمایلات سلطه‌طلبانه (هژمونیک) ایران در منطقه به ویژه برنامه موشک‌های بالستیک تهران نگران است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت که درباره نقش ایران و جنبه‌های مختلف فعالیت‌های این کشور که موجب نگرانی طرفین است، با همتای سعودی گفتگو کرده است.

لودریان مدعی شد: من به ویژه به دخالت‌های ایران در بحران‌های منطقه‌ای، تمایل برای سلطه‌جویی و همچنین برنامه موشکی این کشور فکر می‌کنم.

گفتنی است «آگنه روماته اسپاین» (Agnes Romatet-Espagne) سخنگوی وزارت خارجه فرانسه نیز دیروز چهارشنبه بدون اشاره به ماهیت دفاعی فعالیت های موشکی تهران ادعا کرد: فرانسه از سرعت ادامه برنامه موشکی ایران که با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل همخوانی نداشته و منبع بی‌ ثباتی و ناامنی در منطقه است، نگران است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای ماکزون درست است وکه فرانسه مهد سیاست و زبان است ولی در جهت دخالت های پوپولیستی در تامین فروش اسلحه و منافع خود نباید حمایت بدون عدله انجام دهد

    • حسین

      بهرحال دنیا از طریق دستگاهها ی پیشرفته دیجیتال وماهواره های فضایی قادر به رصد تمام تحرکات دیگر هستند امیدوارم بسمتی نرویم که جنگ دیگری داشته باشیم واقعیت اینست که زلزله کرمانشاه را قادر به جمع کردن نیستیم حلا اگر جنگی در بگیرد چه شود فقط متکی به سلاح بودن عامل پیروزی در جنگ نیست کشور ما کمبودهای زیادی دارد مردم درفقرند وضع درمان بسیار اسفناک است مسیو بین محترم ظاهرا" توحه ندارند چون خودشان از رسیدگی ویژه هنگام بیماری بهره مند می شوند نمی دانند مردم عادی چه می کنند خبر از قیمت گوشت ونان ندارند وکلا" بی خبرند از اوضاع به مردم توجه کنید پشتوانه مردمی نیاز هر حکومت است

    • حمید سلیمی

      هم فرانسه و دیگر کشورها ی اروپایی فقط و فقط فکر شان اینکه کشور ایران خلع سلاح کنند از دولت عزیز می خواهیم گول این حرف ها نخورن و مطمئناً رهبر عزیز و دولت خدمتگزار خیلی با هوش تر از این حرفها ست ال سعود هم با ید تنبیه شود

    • بدون نام

      مردم بیچاره ایران گروگان هستند

    • .

      نگرانی ها از ایران از بابت عوارض دلارهای نفتی عربستان هست .ضمنا ازدواج با عجوزه طبق روایات ما باعث افسردگی است که آقای ماکرون دچارش شده با 3تا بچه آماده وتخس. ایشان بایدبه روانپزشک مراجعه کنند یا مثل فرانسوا میتران تجدید نظر کنند در امر فراش.

    • بدون نام

      ولی ایران هرگز نگران نفوذ ودخالت فرانسه در ایران عراق سوریه لبنان ونیست چون اگنون محصولات خودرو فرانسه وپژو بشدت در ایران تبلیغ میشود وپیش فروش میشود ودولت هم حمایت میکند

      پاسخ ها

      • آوین

        محصول فرانسه کجا بود داداش .این پژو ها که تو ایران هستن و تبلیغ میشه همه چینی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج