اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۲۴۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترافیک سنگین در محورهای ورودی مشهد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تراکم ترافیکی و خودروی و نیز جمعیت زائران پیاده در تمامی محورهای جاده ای ورودی به مشهد بسیار سنگین است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تراکم ترافیکی و خودروی و نیز جمعیت زائران پیاده در تمامی محورهای جاده ای ورودی به مشهد بسیار سنگین است.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: تمامی زائران پیاده هم اکنون به محدوده ۷۰ کیلومتری مشهد رسیده اند و تراکم جمعیت در این محدوده ها بسیار بالاست.
وی اظهار کرد: در این میان تردد خودروهای ناوگان عمومی و نیز شخصی هم در طول محورهای منتهی به مشهد بسیار سنگین است.
وی افزود: بر این مبنا هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی ورودی به مشهد از کمربند ۷۰ کیلومتری مملو از جمعیت زائران پیاده و نیز خودروهاست و در این شرایط رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه از سوی رانندگان برای حفظ و سلامت خود آنها و نیز زائران پیاده بسیار ضروری است.
وی تاکید کرد: رانندگان در طول مسیرها با توجه به پایگاه ها و ایستگاه های صلواتی فعال شده استراحت مناسب و لازم را داشته باشند و از رانندگی های طولانی مدت، توام با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.
سرهنگ امیدوار افزود: صبح امروز در مسیر سبزوار - نیشابور یک حادثه واژگونی خودرو به علت خستگی راننده رخ داد که منجر به مرگ یک نفر شد.
وی گفت: هم اکنون از ۷۰ کیلومتری محور قوچان - مشهد، نیشابور - مشهد و نیز محور تربت حیدریه - مشهد از رباط سفید و همچنین فریمان به مشهد و از ۶۰ کیلومتری محور سرخس - مشهد و ۲۰ کیلومتری محور کلات به مشهد و نیز شاندیز شاهد حجم گسترده ای از زائران پیاده در کنار ترافیک خودروی هستیم .

بر اساس برآوردها امسال مشهد در ایام پایانی ماه صفر میزبان چهار میلیون زائر و مسافر است. پارسال حدود ۳.۵ میلیون زائر و مسافر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد سفر کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج