۶۳۲۵۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فروش آثار هنرمندان انقلاب به نفع زلزله زدگان

ورک شاپ خلق و فروش آثار هنری با عنوان «نقشِ باران» به منظور همراهی و کمک به زلزله زدگان غرب کشور در کارگاه اصلی حوزه هنری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: ورک شاپ خلق و فروش آثار هنری با عنوان «نقشِ باران» به منظور همراهی و کمک به زلزله زدگان غرب کشور در کارگاه اصلی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری ، به همت مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه تجسمی بنیاد روایت فتح ورک شاپ خلق و فروش آثار هنری با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و طراز اول هنر انقلاب، به منظور کمک به زلزله زدگان شهرها و روستاهای کرمانشاه در محل کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز تجسمی حوزه‌ هنری در توضیح برگزاری این حراج آثار هنری اظهار کرد: پس از این اتفاق ناگوار و مصائب و مشکلاتی که برای مردم مناطق زلزله زده به وجود آمد، تعداد زیادی از هنرمندان برآن شدند تا به نحوی ادای دینی به بازماندگان این حادثه داشته باشند. با توجه به اعلام آمادگی این عزیزان و دغدغه‌ای که در مجموعه مدیران حوزه هنری و بنیاد روایت فتح در این رابطه وجود داشت، تصمیم برآن شد تا شرایط برای فروش آثار هنری به نفع کمک به بازماندگان زلزله کرمانشاه فراهم شود، همچنین ورک شاپ خلق اثر با حضور برخی از هنرمندان شاخص هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شود.

او افزود: روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه تعدادی از آثار با ارزش هنرمندان انقلاب با حداقل قیمت‌های پایه به مزایده گذاشته و آثار خلق شده در ورک شاپ نیز به فروش میرسد.

عواید فروش آثار خلق شده در ورک شاپ نقشِ باران که روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر در کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری برپا میشود، به صورت کامل برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور قرار میگیرد.

اسامی هنرمندان حاضر در این ورک شاپ نیز منتشر میشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج