۶۳۲۷۴۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اپل مشکل صفحه‌نمایش آیفون ۱۰ را حل کرد

امسال عرضه‌ی آیفون ۱۰ و آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس برای اپل خالی از دردسر نبود. بسیاری از کاربران به مشکلات عجیب و غریبی برخوردند که برخی از آن‌ها جدی‌تر از مابقی هستند.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: امسال عرضه‌ی آیفون ۱۰ و آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس برای اپل خالی از دردسر نبود. بسیاری از کاربران به مشکلات عجیب و غریبی برخوردند که برخی از آن‌ها جدی‌تر از مابقی هستند.
اپل مشکل صفحه‌نمایش آیفون ۱۰ را حل کرد
یکی از این مشکلات که هفته گذشته آن را گزارش داده بودیم این بود که تاچ صفحه نمایش آیفون ۱۰ در برخورد ناگهانی با هوای سرد به طور موقت از کار می‌افتد و به لمس پاسخ نمی‌دهد. اپل در آن زمان به سرعت اعلام کرد که این مشکل را با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آینده حل خواهد کرد. ولی به جز این هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشکل از سوی اپل منتشر نشد.

حال اپل به قولش وفا و آپدیتی را برای حل مشکل صفحه نمایش آیفون ۱۰ منتشر کرده است. جالب است بدانید که iOS 11.1.2 تنها برای حل دو مشکل منتشر شده که هر دوی آن‌ها هم به آیفون ۱۰ مربوط می‌شوند. این آپدیت هیچ ویژگی یا قابلیت جدیدی را در خود ندارد.

مشکل اول را که در ابتدا بیان کردیم. اما مشکل دومی که این به‌روزرسانی قرار است حل کند چیست؟ بر اساس گفته‌های اپل این آپدیت همچنین باید مشکل دیگری را هم حل کند که ظاهرا می‌تواند ویدیوها و لایو فتوهای ضبط شده با آیفون ۱۰ را دچار اعوجاج کند.

اگر جزو افرادی هستید که در حال حاضر از آیفون ۱۰ استفاده می‌کنند، احتمالا از شنیدن این موضوع بیشتر خوشحال می‌شوید که این آپدیت تنها چیزی در حدود ۳۳ مگابایت حجم دارد. پس بهتر است هر چه سریع‌تر به تنظیمات آیفون خود بروید و این آپدیت را نصب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج