۶۳۳۲۷۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کعبی: فعلا ۴ بازی در خدمت سپیدرود هستم

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:من فعلاً چهار بازی دیگر در خدمت سپیدرود هستم تا ببینم وضعیت تحصیل فرزندم چه می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:من فعلاً چهار بازی دیگر در خدمت سپیدرود هستم تا ببینم وضعیت تحصیل فرزندم چه می‌شود.

حسین کعبی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف تحصیل فرزندش چه شد و آیا در نیم‌فصل دوم در سپیدرود می‌ماند یا خیر، گفت: من فعلاً چهار بازی دیگر در خدمت سپیدرود هستم تا ببینم وضعیت چه می‌شود. تصمیم گرفته‌ام روی این چهار بازی تمرکز کنم بعد از آن در نیم‌فصل تکلیف را روشن خواهم کرد.

وی در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: ما سپیدرود هستیم و یک تیم ریشه‌دار محسوب می‌شویم. مردم از ما انتظار دارند اما ما مشکلات مالی زیادی داریم بازیکنان هم حرف پول نمی‌زنند و با وجود اینکه نیاز دارند تمرینات‌شان را انجام می‌دهند. مسئولان به ما قول‌هایی داده‌اند که ان‌شاءلله تا چند روز آینده مشکلات حل شود. اگر من مصاحبه‌ای می‌کنم یا در مورد مشکلات مالی حرف می‌زنم فقط صحبت خودم نیست. بلکه بچه‌های تیم از من خواسته‌اند که این کار را انجام بدهم.

کعبی در خصوص اینکه چه قول‌هایی به آنها داده شده است، گفت: اینکه چه کسی قول داده مهم نیست مهم این است که به ما گفته‌اند قرار است اسپانسر بیاید و مالک باشگاه مشخص شود. مطمئن باشید اگر مشکلات مالی سپیدرود حل نشود این تیم دچار مشکل خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: علی نظرمحمدی هرچه در توان دارد خرج کرده که سپیدرود موفق باشد. او در حال جنگیدن است تا مشکلات حل شود. از طرفی افرادی هستند که دوست ندارند اسمی از آنها برده شود و سال گذشته هم به ما کمک کردند اگر آنها نبودند که به مشکل می‌خوردیم. بهارمست، نظرمحمدی و رهنما کسانی هستند که ما آنها را می‌شناسیم و به ما کمک می‌کنند این سه نفر خیلی زحمت می‌کشند.

کعبی در خصوص دیدار با ذوب‌آهن نیز گفت: ما حسین ابراهیمی و امید سام‌کن را در این بازی نداریم که تأثیرگذار هستند. ذوب‌آهن تیم گردن کلفتی است که بازی مقابل این تیم سخت است اما فوتبال ۹۰ دقیقه است و ما باید با جان و دل کار کنیم که نتیجه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      مثلاً میخواد بفهمه مگه تیمی میخوادش. نمیدونه سپیدرود هم به خاطر بی پولی بهش جا داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج