۶۳۳۶۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوژه روز: از کت جادویی تا هاشم بیک زاده!

اخیرا بحث ارتباط مربیان سرشناس کشورمان با جادوگرها و رمال‌ها به محافل اصلی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده.

هفت صبح: اخیرا بحث ارتباط مربیان سرشناس کشورمان با جادوگرها و رمال‌ها به محافل اصلی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده. بعد از حرف‌های مطرح شده از سوی برخی بازیکنان سابق لیگ برتری در مورد ارتباط مربیان آنها با جادوگر‌ها حالا دیگر اهالی فوتبال یکسری از مربیان را با شدت بیشتر زیر نظر دارند و نتایج تیم‌های تحت نظر آنها به طور جدی پیگیری می‌کنند تا به نوعی متوجه چگونگی ارتباط‌شان با جادوگر‌ها و رمال‌ها باشند. در این بین مربیانی هستند که شایعاتی درباره اعتقادشان به خرافات مطرح شده که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم؛

کمالوند و زیر پیراهن پوسیده

یکی از مربیانی که اعتقاد دارد شانس در شرایطی خاص به سراغ افراد می‌آید فراز کمالوند است. مربی که سال‌هاست یک زیر پیراهن را در بازی‌های خود بر تن می‌کند چرا که اعتقاد دارد این زیر پیراهن برای او شانس می‌اورد. جالب اینکه از این زیر پیراهن تقریبا چیزی نمانده اما با این حال مورد احترام و حمایت آقا فراز قرار دارد.

کریمی و کت جادویی

فیروز کریمی بارها خودش به کت جادویی‌اش اعتراف کرده. کتی که با آن حتی به قهرمانی آسیا هم رسید. آقا فیروز به گفته خودش تا همین چند سال پیش اعتقاد زیادی به کتش داشت اما وقتی در یک بازی برای او شانس نیاورد آن را به آتش کشید.

تی شرت میثاقیان

تی‌شرت مشکی اکبر میثاقیان هم کم برای او شانس نیاورده است. این را خودش می‌گوید و اعتقاد دارد با این لباس مشکی چند تیم را در لیگ برتر نگه داشته و تیم‌هایی ر ا هم به لیگ برتر آورده است. بماند که مسثاقیان بارها با همین این لباس مشکی از کار برکنار شده اما با این حال او اعتقاد دارد آن برایش بارها خوش شانسی آورده و از دستش نخواهد داد. جالب اینکه میثاقیان بارها در هوای سرد زمستان هم با همین تی‌شرت مشکی خود روی نیمکت نشسته و حتی به خاطر همرنگی آن با لباس داور نیز حاضر نشده از تنش در بیاورد بلکه روی آن کاور بر تن کرده است.

قلعه‌نویی و بیک‌زاده

عجیب‌ترین مربی فوتبال ایران را می‌توان امیر قلعه‌نویی نامید. مربی که اعتقاد دارد هاشم بیگ‌زاده هر وقت در هرتیمی همراه او بوده، آن تیم قهرمان لیگ شده است. قلعه‌نویی یک بار با سپاهان و دو بار با استقلال در حضور هاشم بیک‌زاده قهرمان شده است و برای همین دست بردار این بازیکن نیست. دو فصل پیش امیرقلعه وقتی در قبل از آغاز نیم فصل جانشین تونی الیویرا در تراکتورسازی شد دوست داشت بیگ‌زاده را با خود به این تیم ببرد اما این بازیکن از سوی علی دایی سرمربی وقت صبای قم با اکبر صادقی هافبک ذوب آهن معاوضه شد. هاشم در همان فصل با ذوب‌اهن قهرمان نیم فصل شد تا قلعه‌نویی حسرت بخورد که چرا او را به تیمش نیاورده است. در نیم فصل گذشته قلعه‌نویی وقتی دید بیگ‌زاده یک نیم فصل بدون تیم مانده او را به تبریز برد تا برایش شانس بیاورد که البته فیفا با محروم کردن باشگاه تبریز همه خواب‌های قلعه‌نویی را تبدیل به رویا کرد. در حال حاضر که قلعه‌نویی سرمربی ذوب آهن است قصد دارد در نیم فصل باز هم هاشم بیگ‌زاده را با خود به این تیم ببرد تا بلکه در پایان فصل بدون جام نماند. هاشم هم به همبازیان خود در نفت گفته تا امیر قلعه‌ را دارد غمی ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج