۶۳۴۳۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

«گذشته» فرهادی با صدای محمدرضا فروتن

دوبله فیلم سینمایی «گذشته» زیر نظر اصغر فرهادی با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما آغاز شده است. دوبله این فیلم به تازگی در استودیو رها آغاز شده و فرهادی از بازیگرانی چون محمد رضا فروتن، ساره بیات، سحر دولتشاهی و مانی حقیقی به عنوان صداپیشه در نسخه دوبله «گذشته» استفاده کرده است.

بانی فیلم: دوبله فیلم سینمایی «گذشته» زیر نظر اصغر فرهادی با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما آغاز شده است. دوبله این فیلم به تازگی در استودیو رها آغاز شده و فرهادی از بازیگرانی چون محمد رضا فروتن، ساره بیات، سحر دولتشاهی و مانی حقیقی به عنوان صداپیشه در نسخه دوبله «گذشته» استفاده کرده است .

فروتن به جای طاها رحیم، ساره بیات به جای برنیس برژو و سحر دولتشاهی به جای پائولین بورلت در نسخه فیلم فرهادی صداپیشگی می کنند. گفته می شود مانی حقیقی نیز در نسخه دوبله این فیلم به جای یکی از بازیگران صحبت می‏کند. علی مصفا و بابک کریمی نیز به جای خودشان در این فیلم صحبت می کنند.

پیش از این پخش کننده فیلم اعلام کرده بود که نسخه دوبله فیلم «گذشته» قرار است در شهرستان ها اکران عمومی شود. فیلم فرهادی این روزها فقط در ۹ سینمای خارج از تهران اکران شده که در همین تعداد محدود ، فروش خوبی داشته است. ظاهرا فیلمیران قصد دارد بعد از آماده شدن نسخه دوبله فیلم، «گذشته» را به صورت گسترده در شهرستان ها اکران کند. قطعا دست اندرکاران فیلم نسخه دوبله «گذشته» را در تعدادی از سینماها در تهران نیز اکران خواهند کرد. با توجه به توزیع فیلم در شبکه نمایش خانگی، به احتمال زیاد «گذشته» با دو زبان فرانسوی و فارسی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

فیلم فرهادی تاکنون در تهران و شهرستان ها بیش از یک و نیم میلیارد تومان فروش کرده و اکرانش با ۶ سینما در تهران ادامه دارد. دوبله فیلم فرهادی این هفته به پایان می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم بسیار بی محتوایی است و پیشنهاد نمیکنم کسی ببینه
      ماجرای رابطه زن و مردی متاهل خارج از خانواده و بی بند و باری شون هست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج