۶۳۴۶۱۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

ارائه وام ۸ درصدی به روستاییان

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری از ارائه وام اشتغال با کارمزد ۸ درصدی برای روستائیان خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: معاون توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری از ارائه وام اشتغال با کارمزد ۸ درصدی برای روستائیان خبر داد.

سید ابوالفضل رضوی با اشاره به مشکلات روستاییان گفت: از مهمترین مشکلات روستاییان نبود درآمد کافی برای روستاییان است طبق مرکز آمار درآمد روستانشینان ۴۰ درصد کمتر از خانوار شهری است.همچنین نبود شغل مناسب برای جوانان تحصیل‌کرده روستایی، تبعیض در ارایه خدمات روستانشینان نسبت به شهرنشینان، ۷۰ درصد املاک روستایی فاقد سند است این موارد از مهمترین مشکلات روستاییان است .

او ادامه داد: عدم تکریم روستاییان توسط دستگاه‌های دولتی یکی دیگر از مشکلات آنان است که براساس این موارد و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در این معاونت تصمیم بر آن شد تا وام اشتغال با کارمزدی که برای روستاییان انگیزه ایجاد کند در نظر بگیریم.

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کارمزد این وام برای روستاییان ۸ درصد است، گفت: سعی کردیم تا روستاییان بتوانند با ساده‌ترین روش اخذ وام و ضامن این وام را بگیرند در حال حاضر نیز از نظر میزان اشتغال توسط این وام بالاترین میزان برای خراسان‌جنوبی است .

رضوی با بیان اینکه این آیین‌نامه پس از تایید مقام معظم رهبری و تصویب در مجلس به صندوق توسعه ملی ابلاغ شده، گفت: امیدواریم تا نیمه آذرماه این آیین‌نامه اجرایی شود و بتوانیم آن را در اختیار روستاییان قرار دهیم.

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: زلزله کرمانشاه به ما یادآور شد باید برای هر دهستان یک مرکز خدمات‌رفاهی و همچنین مجتمع آموزشی که سرویس رفت و آمد رایگان برای دانش آموزان داشته باشد ایجاد کنیم. وزرای مربوطه نیز با این طرح موافقت کردند و امیدواریم بتوانیم برای هر دهستان چنین مراکزی را فراهم کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خسته نباشید واقعا !!میشه بگید کدوم تسهیلات 12ساله که میرم صندوق مهر و همیشه میگن هنوز اعتبار نیومده یکی نیست بگه این صندوقها و نهادهارو واسه چی تاسیس کردن خدا میدونه ولی شاید تسهیلات رو به افراد خاصی میدن ما که عمرمون تموم شد رفت هیچی هم ندیدیم ولی خداوکیلی اینقدر شعار ندید اینقدر مصاحبه نکنید به فکر جوونا باشین همشون دارن از بیکاری معتاد میشن الان یه آمار بگیرین همچی معلوم میشه

    • عاشق وطن

      خدا کنه راست باشه بیچاره روستاییان چند سال خرج کشاورزی بیشتر از درآمدشان میباشد

    • بدون نام

      بانک اسللامی در ایران وجودندارد که وام 8درصدی بدهد یک قسط عقب افتاذنزول صذ در صدی روش است از همه مهمتر با چه د ر امدی قسط پرداخت کند ازبرکتدولت محترم همه از بیکاری ونزول بانکهاا گدا شدیم ....

    • عسل

      اصلا نباید از این بندگان خدا سود بگیرن

    • بدون نام

      اخه وقتی اونا پول ندارن وام رو پرداخت کنن دیگه چرا سود ازشون میگیرید

    • بدون نام

      همش دروغ . کجا مآیند برای روستاییان خدمات رفاهی درست میکنند؟ مردم را خر حساب کردند

    • بدون نام

      همش دروغ همش دروغ و همش دروغ خدایا تاکی دروغ؟بخدایک قدم برنمیدارند من بچه روستام بخدا از کمترین امکانات هم محرومیم؛نه گاز نه نفت حتی برق مون هم روزی بیست بار قطع میشه آب هم که دیگه نگو فقط برای مصرف حیوانات هست اونقدرشور و بدمزه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج