جاباما
۶۳۴۶۵۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

الجبیر: «محاصره» یعنی اینکه جنگنده ها بر فراز قطر ظاهر شوند

وزیر خارجه عربستان با اشاره به اینکه آنچه ضد دوحه رخ می دهد محاصره نیست، اعلام کرد: محاصره یعنی اینکه جنگنده ها بر فراز قطر ظاهر شوند.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که قطر پنج خواسته مهم چهار کشور عربی برای پایان تحریم را برآورده کرده است.

وی در سخنانی در برنامه «اینجا پایتخت»، تلویزیون مصر گفت: قطر برخی شروط را پذیرفته از جمله امضای یادداشت تفاهم با آمریکا در زمینه تروریسم که برای سالیانی با آن مخالفت می کرد، حضور مسئولان آمریکایی در بانکهای قطری، قوانینش را تغییر داده است، حمایتش را از گروههای افراطی در سوریه و لیبی کم کرده است که به حل مسالمت آمیز این دو بحران کمک کرده است و نیز حمایتش از حماس را کم کرده است.

الجبیر در ادامه اعلام کرد: بحران با قطر بسیار بسیار کوچک است و نباید بیش از حجمش آنرا بزرگ کرد، موضوعات بسیار دیگر عربی هستند که باید به آنها توجه شود. کما اینکه مشکل کوچکتر از آن است که برای آن به راهکار نظامی روی آورده شود و این اصلا مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه آنچه ضد قطر رخ می دهد محاصره نیست گفت: محاصره یعنی اینکه جنگنده ها برای فراز قطر ظاهر شوند و ناوهای جنگی به کار گرفته شوند. اقدامات اتخاذ شده فقط در راستای تحریم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای الجبیر ببخشید شما مونگول نیستید پس چرا قیافیه شما مثل مونگولهاست فهمیدم ببخشید قصد توهین نداشتم شما تحت شیمی درمانی هستید خوب خدا ببرد شما را در قعر جهنم

    • بدون نام

      خاک بر سرت قاتل دلقک

    • مهدی

      چهار تا ااسباب بازی و ترقه خریدی که کاربردش را هم بلد نیستی. یه کشور ضعیف و فقیر یمن را سه ساله بمب و موشک میزنی توهم برت داشته مثل صدام شارت و شورت راه انداخته ای.....اگر به در میگویی دیوار بشنود ..یه نگاهی به عاقبت صدام که از سوراخ موش کشیدنش بیرون و قزافی که ........ . بفهمی عاقبت واق واق اضافی دم بیشه شیر چیست ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج