۶۳۵۶
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

چايي كه گريه كودك تان را قطع مي كند

متاسفانه امروزه برخي از نوزادان به دلايل مختلف از نعمت تغذيه با شير مادر محروم هستند. اين مسئله به دلايل مختلفي از قبيل توانايي نداشتن مادر در شيردادن به نوزاد يا ‌قبول نكردن شير توسط نوزاد به‌عنوان غذا صورت مي‌گيرد.

چايي كه گريه كودك تان را قطع مي كند


چايي كه گريه كودك تان را قطع مي كند

متاسفانه امروزه برخي از نوزادان به دلايل مختلف از نعمت تغذيه با شير مادر محروم هستند. اين مسئله به دلايل مختلفي از قبيل توانايي نداشتن مادر در شيردادن به نوزاد يا ‌قبول نكردن شير توسط نوزاد به‌عنوان غذا صورت مي‌گيرد. در اين شرايط درصورتي كه نوزاد توان تغذيه شدن با شير مادر را ندارد، شيرخشك و شيشه جايگزين غذاي اصلي‌اش مي‌شود. در اين شرايط نوزاد قطعا با مشكل نفخ و درد شكم روبه‌رو مي‌شود. اين مشكل به‌دليل مكيدن‌هاي شيشه شير و ورود هوا به هنگام خوردن شير خشك در معده نوزاد ايجاد مي‌شود. خوشبختانه در طب سنتي ايران شيوه‌هاي درماني مختلفي براي پيشگيري و درمان اين عارضه وجود دارد. يكي از ساده‌ترين اين شيوه‌ها استفاده از عسل تهيه شده از گياه رازيانه است. اين عسل كه با گرده گل رازيانه توسط زنبور عسل تهيه مي‌شود و در فروشگاه‌ها به راحتي در دسترس است تاثير زيادي در بهبود نفخ نوزاد دارد. البته بايد دقت داشته باشيد كه بنا به توصيه متخصصان طب سنتي تجويز هر گونه عسل براي كودكان كمتر از يك سال ممنوع است.

چاي رازيانه و بهبود دل درد كودكان

همان‌طور كه گفتيم گياه رازيانه از جمله مفيدترين گياهان دارويي است كه براي درمان نفخ معده در نوزادان و كودكان توسط درمانگران طب سنتي توصيه شده و نوشيدن چاي آن، براي درمان نفخ كودكان و بزرگسالان بسيار مفيد است. با تهيه اين چاي كافي است يك قاشق چاي‌خوري از گياه رازيانه را كه به‌صورت پودر در آمده در يك استكان آب جوش دم كرده و روي استكان را با كمك نعلبكي بپوشانيد. اين چاي پس از ۱۰ دقيقه آماده مي‌شود و مي‌توانيد اين چاي را به‌صورت مستقل يا با يك قاشق چاي خوري عسل رازيانه به كودك خود بخورانيد. اين مخلوط تاثير زيادي در درمان نفخ كودك و تسكين دردهاي شكمي ناشي از نفخ خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج