اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۶۴۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سیدصالحی مهاجم همه کاره دایی

سیدصالحی گزینه اول علی دایی برای خط حمله پرسپولیس، پس از دو نمایش کم اثر مابل مس و سایپا مقابل ملوان بازی خوبی انجام داد و تاثیری مستقیم در رسیدن ۳ امتیاز به پرسپولیس داشت.

سیدصالحی مهاجم همه کاره دایی

روزنامه تماشا: سیدصالحی گزینه اول علی دایی برای خط حمله پرسپولیس، پس از دو نمایش کم اثر مابل مس و سایپا مقابل ملوان بازی خوبی انجام داد و تاثیری مستقیم در رسیدن 3 امتیاز به پرسپولیس داشت.

چنانکه در تصویر مربوط به عملکرد سیدصالحی در نیمه اول بازی می بینید در این نیمه توپ 19 بار به او رسیده که 12 پاس درست داده (رنگ آبی)، یک بار ضربه به داخل چارچوب ملوان زده و 6 پاسش هم به بازیکنان حریف رسیده است (رنگ سیاه).

سیدصالحی 5 بار هم با پیش بینی درست (رنگ سفید) از حریف توپربایی کرده است. رنگ زرد نیز علامت پیروزی این بازیکن در جدال های هوایی است. نکته مهم در بازی سیدصالحی این است که در جاهای مختلف زمین حریف توپ گیری می کند و این برتری او نسبت به انصاری فرد، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس است.

سیدصالحی مهاجم همه کاره دایی

نیمه دوم: نمایش خوب در شرایط بحرانی

با اخراج کفشگری و ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، سیدصالحی مجبور بوده بیشتر در زمین خودی توپ گیری کند و ۱۴ بار در یک سوم میانی دریافت توپ داشته است. در این مناطق سیدصالحی ۱۳ پاس درست و یک پاس غلط داده است. سیدصالحی تنها سه بار در محوطه جریمه ملوان موفق شده به توپ برسد که یکی از ضرباتش داخل چارچوب بود و در برگشت تبدیل به تک گل پرسپولیس شد.

رنگ قرمز شکست های سیدصالحی در نبردهای هوایی را نشان می دهد. اینکه سیدصالحی مثل یک هافبک میانی در میانه میدان موثر بود و سرانجام وظیفه اش به عنوان مهاجم مرکزی را هم عالی انجام داد، نشاندهنده آمادگی خوب این بازیکن است.

نتیجه گیری

پرسپولیس در سیستم ۱-۳-۲-۴ لیگ را با نوروزی و رضایی در کناره ها آغاز کرد اما به تدریج ترکیب لوزی تهاجمی تیم در حال تغییر است. اکنون پیام صادقیان یکی از گزینه های اصلی است و میلاد غریبی و عالیشاه هم می توانند در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرند.

در این شرایط مهمترین پروژه دایی شکل و جهت دادن به کار نیروهای تهاجمی پرسپولیس است. آنها در رأس خط حمله یک مهاجم پرتحرک دارند. سیدصالحی می تواند بیشترین کمک را به صادقیان و دیگران در فضاسازی بکند تا آنها هر چه سریع تر در ترکیب پرسپولیس جا بیفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      لياقتش همون بود كه بره لنگييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي بشه.

    • همراه آبی

      روزنامه لنگی تماشا از پرسپولیس بیخودی تعریف میکنی واسه استقلال حاشیه درست میکنی.خب لنگی هستی دیگه ولی یه چیزی یادت رفت لابه لای چرتو پرتایی که گفتی بگی.من برات با آمار واقعی میگم:سیدصالحی5بازی1گل زده.اگه از اول اینو میگفتی نیازی به این مقاله مزخرف که نوشتی نبود

      پاسخ ها

      • اکسیژن

        رحمتی هم از 5بازی 6گل خورده

    • مجید

      خواستم به کیسه کش ها بگم اگر دوباره 3تا از یکی مثل سید صالحی(ایمون زاید)خوردید تعجب نکنید.

    • فلاني

      اين كيسه كشا همينجوري بي منطقن/ حساب كتاب بيشتر از 2 2تا 4تا باعث هنگشون ميشه، چه برسه آمار و جدول و تحليل..

    • شهروند

      اقا یک کلام ختم کلام.. لنگیا خاطر خواه خیلی دارن تو این مملکت... استقلاله و نگاه نکنید ک هواداراش فقط پشتشن.. پرسپولیس فقط تیم ملی این مملکته مثل اینکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج